Hallo Dit ben ik

Hallo Allemaal ,

Ik ben Daan uit Cuijk , heb voor mijn zoon een Corsa E gekocht en wil hem wat Pimpen vandaar de aanmelding .

Via dit forum kan ik meer te weten komen over de Opel en misschien kan ik hier nog wel een leuke Set 17 of 18 inch velgen overnemen van iemand.
 
Terug
Naar boven