A aapje1963 Loopt hier de deur plat 27 feb 2011 #42 [rquote=1877964&tid=143457&author=Silver]dat zijn niet dezelfde velgen:hmmz onderste is 16'' en die Vectra C velg is 17'' en heeft ook meer spaken.[/rquote] Klopt maar een idee...geven ze wel.....
[rquote=1877964&tid=143457&author=Silver]dat zijn niet dezelfde velgen:hmmz onderste is 16'' en die Vectra C velg is 17'' en heeft ook meer spaken.[/rquote] Klopt maar een idee...geven ze wel.....
A aapje1963 Loopt hier de deur plat 27 feb 2011 #43 [rquote=1877964&tid=143457&author=Silver]dat zijn niet dezelfde velgen:hmmz onderste is 16'' en die Vectra C velg is 17'' en heeft ook meer spaken.[/rquote] Klopt maar een idee...geven ze wel.....
[rquote=1877964&tid=143457&author=Silver]dat zijn niet dezelfde velgen:hmmz onderste is 16'' en die Vectra C velg is 17'' en heeft ook meer spaken.[/rquote] Klopt maar een idee...geven ze wel.....
C corsaforever Post best veel 28 feb 2011 #48 staat idd mooi:thumbup als jij het niet doet doe ik het laterzz
C corsaforever Post best veel 28 feb 2011 #49 staat idd mooi:thumbup als jij het niet doet doe ik het laterzz
H Hans V6 Komt weleens kijken 28 feb 2011 #50 Hier wat foto's van mijn VECTRA 2.5 V6 automaat met GTS Velgen!!! Met vriendelijke groet Hans
H Hans V6 Komt weleens kijken 28 feb 2011 #51 Hier wat foto's van mijn VECTRA 2.5 V6 automaat met GTS Velgen!!! Met vriendelijke groet Hans
C corsarider Komt weleens kijken 28 feb 2011 #52 Jaja ik ben overtuigd:thumbup @aapje1963 thanks voor de fotoshop @corsaforever er staan wel meer setjes te koop :thumbup @HansV6 Ziet er heel goed uit, Hele mooie Vectra:kewlpics Heb je trouwens je dakrails in een andere kleur gespoten Zat ook al met dat idee te spelen:thumbup
Jaja ik ben overtuigd:thumbup @aapje1963 thanks voor de fotoshop @corsaforever er staan wel meer setjes te koop :thumbup @HansV6 Ziet er heel goed uit, Hele mooie Vectra:kewlpics Heb je trouwens je dakrails in een andere kleur gespoten Zat ook al met dat idee te spelen:thumbup
C corsarider Komt weleens kijken 28 feb 2011 #53 Jaja ik ben overtuigd:thumbup @aapje1963 thanks voor de fotoshop @corsaforever er staan wel meer setjes te koop :thumbup @HansV6 Ziet er heel goed uit, Hele mooie Vectra:kewlpics Heb je trouwens je dakrails in een andere kleur gespoten Zat ook al met dat idee te spelen:thumbup
Jaja ik ben overtuigd:thumbup @aapje1963 thanks voor de fotoshop @corsaforever er staan wel meer setjes te koop :thumbup @HansV6 Ziet er heel goed uit, Hele mooie Vectra:kewlpics Heb je trouwens je dakrails in een andere kleur gespoten Zat ook al met dat idee te spelen:thumbup
E Edwin1104 Post best veel 28 feb 2011 #54 Niet mijn velgen kopen he corsarider heb er namelijk 1 gereserveerd. Lol. Maar heb een probleem met mijn vering achter. Aan de rechterkant is deze goed zit ook de gastank uitbouw in de kofferbak. Maar aan de linkerkant is deze ingezakt scheelt ongeveer 4 a 5 cm t.o.v. de rechterkant. Vreemd vreemd eerst daar maar naar kijken.
Niet mijn velgen kopen he corsarider heb er namelijk 1 gereserveerd. Lol. Maar heb een probleem met mijn vering achter. Aan de rechterkant is deze goed zit ook de gastank uitbouw in de kofferbak. Maar aan de linkerkant is deze ingezakt scheelt ongeveer 4 a 5 cm t.o.v. de rechterkant. Vreemd vreemd eerst daar maar naar kijken.
E Edwin1104 Post best veel 28 feb 2011 #55 Niet mijn velgen kopen he corsarider heb er namelijk 1 gereserveerd. Lol. Maar heb een probleem met mijn vering achter. Aan de rechterkant is deze goed zit ook de gastank uitbouw in de kofferbak. Maar aan de linkerkant is deze ingezakt scheelt ongeveer 4 a 5 cm t.o.v. de rechterkant. Vreemd vreemd eerst daar maar naar kijken.
Niet mijn velgen kopen he corsarider heb er namelijk 1 gereserveerd. Lol. Maar heb een probleem met mijn vering achter. Aan de rechterkant is deze goed zit ook de gastank uitbouw in de kofferbak. Maar aan de linkerkant is deze ingezakt scheelt ongeveer 4 a 5 cm t.o.v. de rechterkant. Vreemd vreemd eerst daar maar naar kijken.
H Hans V6 Komt weleens kijken 28 feb 2011 #56 [rquote=1880138&tid=143457&author=corsarider]Jaja ik ben overtuigd:thumbup @aapje1963 thanks voor de fotoshop @corsaforever er staan wel meer setjes te koop :thumbup @HansV6 Ziet er heel goed uit, Hele mooie Vectra:kewlpics Heb je trouwens je dakrails in een andere kleur gespoten Zat ook al met dat idee te spelen:thumbup[/rquote] Hallo Corsarider, ja heb inderdaad de dakrails laten spuiten, zilver metalic. maar zit er nu aan te denken een setje te laten verchromen is weer eens wat anders en denk ook wel dat het hem goed staat. groeten Hans V6
[rquote=1880138&tid=143457&author=corsarider]Jaja ik ben overtuigd:thumbup @aapje1963 thanks voor de fotoshop @corsaforever er staan wel meer setjes te koop :thumbup @HansV6 Ziet er heel goed uit, Hele mooie Vectra:kewlpics Heb je trouwens je dakrails in een andere kleur gespoten Zat ook al met dat idee te spelen:thumbup[/rquote] Hallo Corsarider, ja heb inderdaad de dakrails laten spuiten, zilver metalic. maar zit er nu aan te denken een setje te laten verchromen is weer eens wat anders en denk ook wel dat het hem goed staat. groeten Hans V6
H Hans V6 Komt weleens kijken 28 feb 2011 #57 [rquote=1880138&tid=143457&author=corsarider]Jaja ik ben overtuigd:thumbup @aapje1963 thanks voor de fotoshop @corsaforever er staan wel meer setjes te koop :thumbup @HansV6 Ziet er heel goed uit, Hele mooie Vectra:kewlpics Heb je trouwens je dakrails in een andere kleur gespoten Zat ook al met dat idee te spelen:thumbup[/rquote] Hallo Corsarider, ja heb inderdaad de dakrails laten spuiten, zilver metalic. maar zit er nu aan te denken een setje te laten verchromen is weer eens wat anders en denk ook wel dat het hem goed staat. groeten Hans V6
[rquote=1880138&tid=143457&author=corsarider]Jaja ik ben overtuigd:thumbup @aapje1963 thanks voor de fotoshop @corsaforever er staan wel meer setjes te koop :thumbup @HansV6 Ziet er heel goed uit, Hele mooie Vectra:kewlpics Heb je trouwens je dakrails in een andere kleur gespoten Zat ook al met dat idee te spelen:thumbup[/rquote] Hallo Corsarider, ja heb inderdaad de dakrails laten spuiten, zilver metalic. maar zit er nu aan te denken een setje te laten verchromen is weer eens wat anders en denk ook wel dat het hem goed staat. groeten Hans V6
A andre1058 Komt weleens kijken 2 mrt 2011 #58 Passen die wielen ook onder een astra H? Ik dacht het wel
A andre1058 Komt weleens kijken 2 mrt 2011 #59 Passen die wielen ook onder een astra H? Ik dacht het wel
C corsarider Komt weleens kijken 5 mrt 2011 #60 Hallo allemaal, Vandaag mijn GTS velgen opgehaald:thumbup Drie zijn in redelijke conditie(beetje onderhuidse corrosie) de vierde iets minder, maar daar was de prijs ook naar:thumbup Ga er een klein projectje van maken en ga ze alle vier weer als nieuw maken. Gr Jan @Edwin1104 mijn excuus als het dezelfde waren.
Hallo allemaal, Vandaag mijn GTS velgen opgehaald:thumbup Drie zijn in redelijke conditie(beetje onderhuidse corrosie) de vierde iets minder, maar daar was de prijs ook naar:thumbup Ga er een klein projectje van maken en ga ze alle vier weer als nieuw maken. Gr Jan @Edwin1104 mijn excuus als het dezelfde waren.