Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
GTS Power's topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje
Kolere! Klasse Tom! Als nieuw. Ik kom snel een keer met de Beamer die kant op. Moet er toch eens een keer van komen hè! Of had ik dat al vaker gezegd?.......
Aangezien er maar weer eens iets moets worden veranderd aan de Vec,is na lang twijfelen toch maar de US Lights 2.0 uit de bus gekomen
Aangezien je wordt doodgegooid met LED dagrijverlichting kies ik lekker dwars voor US Lights.
dit wil zeggen dat de knipperlichten (alleen in de koplampen)gedimd meebranden met het stadslicht,zodra het knipperlicht aan wordt gezet valt deze funtie uit en knippert het als voorheen.nadat het knipperlicht uit is gaan de knipperlichten weer gedimd meebranden.
het is een soort van dagrijverlichting maar dan m.b.v. je eigen knipperlichten.
het mag volgens de wet niet maar who cares.......
binnenkort wat tijd vinden om het in te bouwen :thumbup
Leuk, hebbie geen filmpje van dit in jouw Vec? Snap wel dat je voor een echt merk kiest in dat filmpje, maar van je eigen wagen zou toch mooier staan hier! :shock:
@Edvries wrote:Leuk, hebbie geen filmpje van dit in jouw Vec? Snap wel dat je voor een echt merk kiest in dat filmpje, maar van je eigen wagen zou toch mooier staan hier! :shock:
Als meneertje beter leest staat er dat ik nog wat tijd moet vinden om het in te bouwen
@GTS Power wrote:@Edvries wrote:Leuk, hebbie geen filmpje van dit in jouw Vec? Snap wel dat je voor een echt merk kiest in dat filmpje, maar van je eigen wagen zou toch mooier staan hier! :shock:
Als meneertje beter leest staat er dat ik nog wat tijd moet vinden om het in te bouwen
Ik ben zeer benieuwd hoe het er op jouw Vec uit komt te zien. Ik denk dat het bij jouw vec mooier is als op die auto van de link want die heeft oranje knipperglazen. Die foto van die VW in het aparte topic topic benadert de situatie voor de Vec beter omdat die ook heldere koplampen heeft.