Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
GTS Power's topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje
Ziet er goed uit, blijven mooi model velgen Is de Vec ook verlaagd?? alleen nog opel naafkapjes en dan is ie echt helemaal af:thumbup
thanks!
nee hij is niet verlaagd.
voor het mooie mag ie aan de voorkant 2 cm zakken.
en opel naafkapjes komer er niet op aangezien dit mooi in harmonie met de velg is:thumbup
Idd deze naafkapjes zien er zeker niet verkeerd uit. Alleen voor 2 cm verlagen?? Achter ziet het er idd goed uit, maar kan dat dan alleen voor verlagen ivm hele veerweg karakter en dan bedoel ik tussen voor en achter:hmmz
Ziet er goed uit, blijven mooi model velgen Is de Vec ook verlaagd?? alleen nog opel naafkapjes en dan is ie echt helemaal af:thumbup
thanks!
en opel naafkapjes komer er niet op aangezien dit mooi in harmonie met de velg is:thumbup
Idd deze naafkapjes zien er zeker niet verkeerd uit. Alleen voor 2 cm verlagen?? Achter ziet het er idd goed uit, maar kan dat dan alleen voor verlagen ivm hele veerweg karakter en dan bedoel ik tussen voor en achter:hmmz
thanks!
Mij vorige vec (GTS) had ik ook alleen voor verlaagd maar dan met een setje goedkope veren dat was voor het zicht perfect maar de hele vering vòòr was na een half jaar weg.
In het begin zat de lip aan de voorkant op 16cm na verlaging op ongeveer 11 cm en na een half jaar op 8cm en had ik niets meer aan comfort over.
Ik zal nog wel een foto opzoeken van mijn ouwe vec.