Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
GTS Power's topic#update:*Nieuwe Dynamo maar toch acculampje
Ik wilde die Y-velgen hebben die één advertentie boven de jouwe staan.... maar er zit wel veel schade op !
Dan laat je wat van de prijs afdoen en dan laat je ze toch repareren ,op die van mij zit ook stoeprandschade maar heb gewoon wat van de prijs af laten doen en nu laat ik ze van de winter repareren,heb wel het geluk dat er bij mij in het dorp een velgen reparatie bedrijfje zit die niet al te duur is !
Ziet er op je GTS veeel:thumbup:thumbup beter uit dan op die Astra,die leek wel verhoogd,de stickers zaten op de foto's nog op de banden ,waarom deed ie ze al weg ?
Ziet er op je GTS veeel:thumbup:thumbup beter uit dan op die Astra,die leek wel verhoogd,de stickers zaten op de foto's nog op de banden ,waarom deed ie ze al weg ?
deze lagen eerst onder exact dezelfde GTS maar die is total loss gereden(gelukkig op de winterbandjes)en het was te groot en lomp voor de astra.