origineel gepost door yzf1kr
Je zegt zelf dat het na de winter veel erger geworden is.
We hebben een vrij lange winter gehad, en zomerbanden slijten harder in de winter.
Ik zou eerst de banden eens vervangen en dan pas verder zoeken. Het heeft weinig zin om op zoek te gaan naar de oorzaak met banden die op zijn.
Verder is er met de uitlijning veel te doen. Een auto kan goed uitgelijnd zijn (binnen de grenzen van de fabrikant), maar toch niet lekker staan.
Ga eens op zoek naar een goede uitlijner en leg je probleem uit, men kan dan vaak wel verhelpen.
En staar je niet blind op de apperatuur die iemand heeft staan, dat zegt niets over de kwaliteiten van de uitlijner. Als je auto bijvoorbeeld verlaagd is, dan kloppen de richtwaarden in dat mooie apparaat al niet meer, en moet de uitlijner op zijn eigen kennis en ervaring uitlijnen.
Als iemand er in omgeving harderwijk/ermelo een weet... graag.
Heb hem al een keer laten uitlijnen toen de banden net nieuw waren (1.5 geleden) omdat ik het probleem toen (hetzij in mindere mate) ook al ondervond.
Ik ben al bij Euromaster in H'wijk en Baldee in Ermelo geweest, maar die zeiden dat hij zo al goed stond.