als er een comfortdraad opzit kan je het gebruiken om je ramen te sluiten.
maar ik betwijfel op deze GT dat heeft, er zit wel een aanstuurdraad op maar die blijft aansturen,en dat moet je niet hebben.
in de How-To in ICE vind je een aansluitschema voor de corsa en een comfort schema .