Gsi bumper replica

Hallo,

Weet ook iemand of er een adresje is waar je eventueel een corsa b gsi replica voorbumper kunt kopen? of laten maken?

ze zijn nog al moeilijk te vinden namelijk....

bedankt voor de snelle reactie's! die bovenste lijkt idd wel goed vanwege de foto maar volgens mij is dat een originele op de foto. en die onderste is alweer dat andere model, heb ik kunnen vinden via het artikelnummer. toch bedankt! in de UK staan er 2 te koop ook maar weet niet hoe dat met verzenden zit

@M3lvo wrote:bedankt voor de snelle reactie's! die bovenste lijkt idd wel goed vanwege de foto maar volgens mij is dat een originele op de foto. en die onderste is alweer dat andere model, heb ik kunnen vinden via het artikelnummer. toch bedankt! in de UK staan er 2 te koop ook maar weet niet hoe dat met verzenden zit

dan is het ook nog de vraag hoe het vanaf Engeland aankomt

helaas zijn er in engeland nogal wat gsi bumprs opgeknipt i.v.m. LET ombouwen dat er een intercooler door de bumper uitsteekt..

ik denk persoonlijk dat er een goede handel zou ijn door een goede bumper te pakken en daar een mal van te maken en GSI bumpers eruit te persen en te verkopen aangezien er genoeg vraag naar is..

Terug
Naar boven