K klund62 Lid 25 mei 2013 #1 Grote beurt van mijn Vectra 150 pk Nieuwe krukas poeli gemonteerd, met starten "slaat"de motor niet meer. Ben er weer heel blij mee, loopt als een zonnetje. :thumb Weet iemand hoe je een foto kan bijplaatsen ?
Grote beurt van mijn Vectra 150 pk Nieuwe krukas poeli gemonteerd, met starten "slaat"de motor niet meer. Ben er weer heel blij mee, loopt als een zonnetje. :thumb Weet iemand hoe je een foto kan bijplaatsen ?
J jraaf Hoort bij de inboedel 25 mei 2013 #2 :thumb Die van mij is ook aan vervanging toe. 260 K+ heeft ie er op zitten. Heb je gelijk de keerring van krukas mee genomen? Die pak ik er gelijk bij :afro Groet jraaf
:thumb Die van mij is ook aan vervanging toe. 260 K+ heeft ie er op zitten. Heb je gelijk de keerring van krukas mee genomen? Die pak ik er gelijk bij :afro Groet jraaf
K klund62 Lid 26 mei 2013 #3 @jraaf wrote::thumb Die van mij is ook aan vervanging toe. 260 K+ heeft ie er op zitten. Heb je gelijk de keerring van krukas mee genomen? Die pak ik er gelijk bij :afro Groet jraaf Jezeker, moet je altijd gelijk doen. Succes.
@jraaf wrote::thumb Die van mij is ook aan vervanging toe. 260 K+ heeft ie er op zitten. Heb je gelijk de keerring van krukas mee genomen? Die pak ik er gelijk bij :afro Groet jraaf Jezeker, moet je altijd gelijk doen. Succes.