Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Groot internationaal Opel Treffen 2011, 17 april (Dronten)
Nou, ik denk dat ik te laat ben geweest. Was er om 15:00h en ik vond het nogal een teleurstelling. 3 B-Ascona's (waarvan 2 matige 400 replica's) en 5 B-Manta's gezien (ook die van Stender en Sik:thumbup.) en een handje vol dikke C-kadettjes
Paar mooie A Manta's (waaronder de 3.0 24V van Danny). Voor de rest veel te veel .... hoe zal ik het noemen; die groep deelnemers, de 'Black Widow' hierboven is wel een mooi voorbeeld
Onderdelen was meerendeels ook een verzameling ouwe zooi.
90% van de bolides op de foto's hierboven waren al foetsie om 15:00h.
Misschien moet ik volgende keer toch iets eerder komen... Volgende keer beter.
In het midden (bij de blauwe loods), waar de hele dag een constante dreun vandaan kwam. Wil hier niemand tegen de borst stoten ofzo, maar vond het bij de rest van het treffen minder passen. En zoals eerder gezegd, heb me prima vermaakt.
[rquote=1915863&tid=138926&author=2slow]In het midden (bij de blauwe loods), waar de hele dag een constante dreun vandaan kwam. Wil hier niemand tegen de borst stoten ofzo, maar vond het bij de rest van het treffen minder passen. En zoals eerder gezegd, heb me prima vermaakt.[/rquote]