Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een vraagje, ik heb van de week een nieuwe grill gekocht voor mn gsi, nou heb ik m net gemonteerd, en hoe ik t ook probeer, het lijkt of die gewoon niet goed past.
Je kunt 2 tot 3 soorten grills hebben voor de astra F.
Van productie jaar 1992 t/m 1998 zijn er een aantal aanpassingen geweest waaronder de grill + front en koplampen. Wanneer je een grill besteld moet je dus goed opletten uit welk bj je assie f is. Of als je andere bumpers en koplampen wilt monteren moet je dus ook opletten of je grill nog wel past. ik zie dat je grill tegen je bumper aanloopt en niet helemaal gelijk loopt met je koplampen. Volgens mij heb je een "facelift"grill van 96 en jonger.
onder lampen naar zijscherm past ie idd perfect, bij de motorkap loopt ie wel overal gelijk, zit meer met aansluiting bumper en grill. lijkt wel of deze veel te breed is :S..
Je kunt 2 tot 3 soorten grills hebben voor de astra F.
Van productie jaar 1992 t/m 1998 zijn er een aantal aanpassingen geweest waaronder de grill + front en koplampen. Wanneer je een grill besteld moet je dus goed opletten uit welk bj je assie f is. Of als je andere bumpers en koplampen wilt monteren moet je dus ook opletten of je grill nog wel past. ik zie dat je grill tegen je bumper aanloopt en niet helemaal gelijk loopt met je koplampen. Volgens mij heb je een "facelift"grill van 96 en jonger.
Gr. Willem
hmmz okee. dat word dus weer hobbyen, eerst maar de smoke koplampen en knippers bestellen en dan pas ik de grill wel aan.