H Hisense Komt weleens kijken 14 apr 2014 #581 Ziet er goed uit , heb je de matte kleur zwart genomen of de glossy? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ziet er goed uit , heb je de matte kleur zwart genomen of de glossy? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 14 apr 2014 #582 @Hisense wrote:Ziet er goed uit , heb je de matte kleur zwart genomen of de glossy? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk is mat maar zit toch een hele lichte glans in. maar is goed want de rest van de kappen glimmen ook lichtjes.
@Hisense wrote:Ziet er goed uit , heb je de matte kleur zwart genomen of de glossy? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk is mat maar zit toch een hele lichte glans in. maar is goed want de rest van de kappen glimmen ook lichtjes.
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 14 apr 2014 #583 @Hisense wrote:Ziet er goed uit , heb je de matte kleur zwart genomen of de glossy? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk is mat maar zit toch een hele lichte glans in. maar is goed want de rest van de kappen glimmen ook lichtjes.
@Hisense wrote:Ziet er goed uit , heb je de matte kleur zwart genomen of de glossy? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk is mat maar zit toch een hele lichte glans in. maar is goed want de rest van de kappen glimmen ook lichtjes.
H Hisense Komt weleens kijken 14 apr 2014 #584 Zat goed naar de foto te kijken en zag inderdaad dat het een beetje glimt, netjes hoor. Je hebte op een idee gebracht [SEE-NO-EVIL MONKEY] Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Zat goed naar de foto te kijken en zag inderdaad dat het een beetje glimt, netjes hoor. Je hebte op een idee gebracht [SEE-NO-EVIL MONKEY] Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
H Hisense Komt weleens kijken 14 apr 2014 #585 Zat goed naar de foto te kijken en zag inderdaad dat het een beetje glimt, netjes hoor. Je hebte op een idee gebracht [SEE-NO-EVIL MONKEY] Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Zat goed naar de foto te kijken en zag inderdaad dat het een beetje glimt, netjes hoor. Je hebte op een idee gebracht [SEE-NO-EVIL MONKEY] Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
N NelisZ20LER Komt hier geregeld 14 apr 2014 #586 Goed bezig en wat je zegt het zit hem in de details! :thumb
N NelisZ20LER Komt hier geregeld 14 apr 2014 #587 Goed bezig en wat je zegt het zit hem in de details! :thumb
O Opeloco Post best veel 14 apr 2014 #588 Duidelijk geen gras over laten groeien na die tip Ik stoorde mij er ook enorm aan, en na een jaartje ziet het er nog steeds goed uit :thumb En sneller en goedkoper dan die zwarte van bij de dealer
Duidelijk geen gras over laten groeien na die tip Ik stoorde mij er ook enorm aan, en na een jaartje ziet het er nog steeds goed uit :thumb En sneller en goedkoper dan die zwarte van bij de dealer
O Opeloco Post best veel 14 apr 2014 #589 Duidelijk geen gras over laten groeien na die tip Ik stoorde mij er ook enorm aan, en na een jaartje ziet het er nog steeds goed uit :thumb En sneller en goedkoper dan die zwarte van bij de dealer
Duidelijk geen gras over laten groeien na die tip Ik stoorde mij er ook enorm aan, en na een jaartje ziet het er nog steeds goed uit :thumb En sneller en goedkoper dan die zwarte van bij de dealer
S Stefke insignia Komt weleens kijken 14 apr 2014 #590 Ik ga het witte plastiek ook zwart maken goede tip .
S Stefke insignia Komt weleens kijken 14 apr 2014 #591 Ik ga het witte plastiek ook zwart maken goede tip .
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 14 apr 2014 #592 @Opeloco wrote:Duidelijk geen gras over laten groeien na die tip Ik stoorde mij er ook enorm aan, en na een jaartje ziet het er nog steeds goed uit :thumb En sneller en goedkoper dan die zwarte van bij de dealer inderdaad koen precies wat je zegt :thumbup
@Opeloco wrote:Duidelijk geen gras over laten groeien na die tip Ik stoorde mij er ook enorm aan, en na een jaartje ziet het er nog steeds goed uit :thumb En sneller en goedkoper dan die zwarte van bij de dealer inderdaad koen precies wat je zegt :thumbup
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 14 apr 2014 #593 @Opeloco wrote:Duidelijk geen gras over laten groeien na die tip Ik stoorde mij er ook enorm aan, en na een jaartje ziet het er nog steeds goed uit :thumb En sneller en goedkoper dan die zwarte van bij de dealer inderdaad koen precies wat je zegt :thumbup
@Opeloco wrote:Duidelijk geen gras over laten groeien na die tip Ik stoorde mij er ook enorm aan, en na een jaartje ziet het er nog steeds goed uit :thumb En sneller en goedkoper dan die zwarte van bij de dealer inderdaad koen precies wat je zegt :thumbup
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 1 okt 2014 #594 Vandaag mijn nieuwe bedrijfsauto gekregen. Leuk om er bij te hebben. Enkel nog 17 / 18 inch velgen , verlagen en spoorverbreders, foto's volgen nog.
Vandaag mijn nieuwe bedrijfsauto gekregen. Leuk om er bij te hebben. Enkel nog 17 / 18 inch velgen , verlagen en spoorverbreders, foto's volgen nog.
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 1 okt 2014 #595 Vandaag mijn nieuwe bedrijfsauto gekregen. Leuk om er bij te hebben. Enkel nog 17 / 18 inch velgen , verlagen en spoorverbreders, foto's volgen nog.
Vandaag mijn nieuwe bedrijfsauto gekregen. Leuk om er bij te hebben. Enkel nog 17 / 18 inch velgen , verlagen en spoorverbreders, foto's volgen nog.
N NelisZ20LER Komt hier geregeld 1 okt 2014 #596 Nice, leuke Combo! :thumb Ben benieuwd hoe hij er verlaagd en met dikke wielen uit gaat zien! :thumbup
Nice, leuke Combo! :thumb Ben benieuwd hoe hij er verlaagd en met dikke wielen uit gaat zien! :thumbup
N NelisZ20LER Komt hier geregeld 1 okt 2014 #597 Nice, leuke Combo! :thumb Ben benieuwd hoe hij er verlaagd en met dikke wielen uit gaat zien! :thumbup
Nice, leuke Combo! :thumb Ben benieuwd hoe hij er verlaagd en met dikke wielen uit gaat zien! :thumbup
P P@rick Komt weleens kijken 2 okt 2014 #598 :thumb :thumb :thumb Ziet er goed uit Eugene. :thumb :thumb :thumb
P P@rick Komt weleens kijken 2 okt 2014 #599 :thumb :thumb :thumb Ziet er goed uit Eugene. :thumb :thumb :thumb