Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toch mooi dat Opel tegewoordig al heel anders overkomt.. toen ik je van de week tegen kwam dan zie je op afstand een auto met xenon etc en kwam aardig premium over.. en dan och verrek da is eugene met zn insignia! nette auto chef!
@ricksmits wrote:Toch mooi dat Opel tegewoordig al heel anders overkomt.. toen ik je van de week tegen kwam dan zie je op afstand een auto met xenon etc en kwam aardig premium over.. en dan och verrek da is eugene met zn insignia! nette auto chef!
Dank je rick!
Vind inderdaad persoonlijk dat opel dat steeds beter doet en de modellen
steeds mooier en meer premium over komen.
Doen ze goed daar bij opel! :thumbup
Zie je inderdaad regelmatig rijden hier in dat mooie best hahah
@ricksmits wrote:Toch mooi dat Opel tegewoordig al heel anders overkomt.. toen ik je van de week tegen kwam dan zie je op afstand een auto met xenon etc en kwam aardig premium over.. en dan och verrek da is eugene met zn insignia! nette auto chef!
Dank je rick!
@GM-Tuningparts wrote:@ricksmits wrote:Toch mooi dat Opel tegewoordig al heel anders overkomt.. toen ik je van de week tegen kwam dan zie je op afstand een auto met xenon etc en kwam aardig premium over.. en dan och verrek da is eugene met zn insignia! nette auto chef!
Dank je rick!
Nou reken er niet tevaak op! Kom er niet zo vaak meer.. king:
@GM-Tuningparts wrote:@ricksmits wrote:Toch mooi dat Opel tegewoordig al heel anders overkomt.. toen ik je van de week tegen kwam dan zie je op afstand een auto met xenon etc en kwam aardig premium over.. en dan och verrek da is eugene met zn insignia! nette auto chef!
Dank je rick!
Nou reken er niet tevaak op! Kom er niet zo vaak meer.. king:
@Astralfred wrote:Hele mooie Insignia!!!! Afgelopen zaterdag irl gezien en lijkt me echt een heerlijke auto om na een dag hard werken ff in tot rust te komen, da hele eind....