Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb sinds juni 2012 een Grandland zonder X in gebruik via privateLease en ben zeer tevreden. Ik heb gekozen voor de PHEV ultimate versie en alles werkt prima. Ook het contact en de service met de dealer zijn goed. :good:
Ik kijk uit naar de EV uitvoering die in 2024 op de markt komt.
ik heb slecht nieuws voor je: van het clubje (10+ forumleden) hebben er 9 besloten niet meer op jouw negatieve postings te reageren. Je kunt dus net zoveel negatief geladen Youtubefilmpjes, autofora pagina's, gebruikerspagina's etc. etc. posten, er wordt door een stuk of 10 mensen niet meer gereageerd. Zodoende kun je dus ook niet elke keer weer een bericht terugposten als er wél op werd gereageerd waarin je dan wéér je ongelofelijke frustatie in kwijt kunt.
Bijv. merken als : Volvo, Audi, Ford, Mercedes, Fiat, Misubishi, MG, Mini, Honda, Nissan, Mazda, Citroën, Seat, Dacia, Suzuki, Jeep, Cupra en nog vele andere staan onder Opel. :yahoo:
En wat de GLX betreft : er zijn er nu al meer verkocht dan in dezelfde periode in 2022 :yahoo:
Uit de nieuwste cijfers van RDC blijkt dat er in april 2023 ruim 35% meer nieuwe auto's zijn geregistreerd dan in dezelfde periode vorig jaar. In totaal werden er bijna 30.000 nieuwe auto's verkocht. Over het hele jaar bedraagt het totaal aantal registraties 127.597, een stijging van 27,2%.