GRANDLAND ZONDER X

jopsa

Post veel
Wie kocht er zo eentje aan ?

Nog steeds met zelfde purepech motor en hopeloze riemaandrijving ?

Ben enorm benieuwd of de producenten uit de fouten en problemen leerden... maar vrees ervoor. Iets ivm goodwill...

Ik heb sinds juni 2012 een Grandland zonder X in gebruik via privateLease en ben zeer tevreden. Ik heb gekozen voor de PHEV ultimate versie en alles werkt prima. Ook het contact en de service met de dealer zijn goed. :good:

Ik kijk uit naar de EV uitvoering die in 2024 op de markt komt.

@jopsa,

ik heb slecht nieuws voor je: van het clubje (10+ forumleden) hebben er 9 besloten niet meer op jouw negatieve postings te reageren. Je kunt dus net zoveel negatief geladen Youtubefilmpjes, autofora pagina's, gebruikerspagina's etc. etc. posten, er wordt door een stuk of 10 mensen niet meer gereageerd. Zodoende kun je dus ook niet elke keer weer een bericht terugposten als er wél op werd gereageerd waarin je dan wéér je ongelofelijke frustatie in kwijt kunt.

Nee hoor, Opel staat op plek 10 in Nederland.

Bijv. merken als : Volvo, Audi, Ford, Mercedes, Fiat, Misubishi, MG, Mini, Honda, Nissan, Mazda, Citroën, Seat, Dacia, Suzuki, Jeep, Cupra en nog vele andere staan onder Opel. :yahoo:

En wat de GLX betreft : er zijn er nu al meer verkocht dan in dezelfde periode in 2022 :yahoo:

De GLX is dit jaar al 20% meer verkocht dan in 2022, zie vorige bericht. Was de cijfertjes nog aan het plaatsen.

Geen tegenvaller dus............... :whistle: :whistle: :whistle: :yahoo: ❤️ :yahoo: ❤️

Terug
Naar boven