Ten eerste bedankt voor het antwoord op mijn vraag... Geloof dat daar zo’n forum als dit voor is, ipv dat ik eerst allemaal introductiefilmpjes moet gaan opzoeken en bekijken.
Fijn dat hij van voor naar achteren open gaat!!
Tweede, Hans hou eens op met overal een mening over te hebben. Ja je bent gepensioneerde en hebt dus veel tijd om overal op te reageren en een mening over te kunnen vormen. Maar in mijn ogen zie je alles door de “Hans-bril”. Als iemand zijn kenteken onherkenbaar maakt wil je weten waarom ze dat doen en dat is dan ook nog eens belachelijk volgens jou. Als iemand vraagt of het Opel logo zo er af is te halen zonder gaatjes, dan heb jij daar commentaar op... Je hebt nu al 2 keer aangegeven dat je dit forum verlaat, doe dit dan ook. Of geef antwoord op vragen ipv meteen je (uitgesproken)mening te geven...
Je geeft aan dat je al veel antwoorden hebt gekregen op vragen via dit forum, lees dan alleen als je het niet eens bent met bepaalde gedachtegangen.
Sorry moest dit even kwijt, want lijkt wel dat er in elk onderwerp wel een discussie komt door Hans en anderen...
:dank-u: