Goeie luchtverfrisser voor in de auto

Die heb ik ook. Maar zijn wel vrij prijzig bij de benzine pomp 7 euro. Al haal ik die in culemborg. Dan betaal ik de helft in zo budget winkel.

Ambi-crap komt er hier niet in.

Zowel niet in de auto, als in huis.

Die zooi slaat gelijk op mijn luchtwegen. Lekt het flesje, is je bekleding geruineerd. Nee, als het moet, dan een boompje (onder de stoel, half in het zakje).

Of nog beter, geen verfrisser in de auto (voor honden hebben ze ook een hondenkar, scheelt weer in haren in de auto :P)

@fernando93 wrote:Die heb ik ook. Maar zijn wel vrij prijzig bij de benzine pomp 7 euro. Al haal ik die in culemborg. Dan betaal ik de helft in zo budget winkel.

Ik heb de mijne gewoon bij de Albert Heijn gekocht.

Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om het flesje te laten lekken. Ja, als je 'm op z'n kop hangt, maar dan is het gewoon je eigen schuld. Qua op je luchtwegen slaan: Het voordeel is juist dat je 'm kunt doseren. Met zo'n boompje kan dat niet.

leken lukt inderdaad nauwelijks ja heb keer dat buiten de auto laten lekken idd wat uren op de zij leggen dan zie je iets. Maar als die hangt lukt dat bij mij in ieder geval niet haha.

@TedMechanic wrote:@fernando93 wrote:Die heb ik ook. Maar zijn wel vrij prijzig bij de benzine pomp 7 euro. Al haal ik die in culemborg. Dan betaal ik de helft in zo budget winkel.

Ik heb de mijne gewoon bij de Albert Heijn gekocht.

Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om het flesje te laten lekken. Ja, als je 'm op z'n kop hangt, maar dan is het gewoon je eigen schuld. Qua op je luchtwegen slaan: Het voordeel is juist dat je 'm kunt doseren. Met zo'n boompje kan dat niet.

Dan is het zeker je eigen schuld king:

Maar als je hem recht ophangt en hij loopt leeg ...

En hoe je het voor elkaar krijgt weet ik niet ...

Maar het gebeurt :agent

@TedMechanic wrote:Qua op je luchtwegen slaan: Het voordeel is juist dat je 'm kunt doseren. Met zo'n boompje kan dat niet.

Zelfs op de minimale stand slaat die op mijn luchtwegen, en niet alleen bij mij. Mijn zoon heeft het zelfde probleem.

Met dat ding voor in huis, hebben zelfs de katten er last van gehad (op standje minimaal).

Boompje kun je wel degelijk doseren. Kwestie van minimaal uit de plastic halen. En ander voordeel van boompje, is dat die niet je bekleding ruïneert.

Dat spul in die flesjes is echt tuig.

Nu inmiddels een week verder, lijkt alsof er niks uit het flesje is.

En telkens als ik in de auto stap word ik begroet door een lekkere geur.

Heerlijk, echt een aanrader.

Als de stank niet te harden is, pak een sigaret breek deze doormidden en steek deze in je neusgaten.

Weg stank!

Zo deden ze dat in de oorlog: WW1, WW2, Vietnam en noem maar op.

Het is een tip, doe uw voordeel mee. ;-)

ik had laatst een aansteker autoluchtverfrisser gewonnen via cheapveilingen. Nu ruikt het lekker fris in mijn astra hehe:)

Terug
Naar boven