Goeie luchtverfrisser voor in de auto

MrAstra

Post weinig
Wie heeft er tips voor een goede luchtverfrisser in de auto?

Eentje die niet na een week geen geur meer heeft?

Groeten Daniel

Kijk hier maar even ;)

Weet je gelijk welke je niet moet hebben king:

viewtopic.php?f=6&t=178426&p=2345326&hilit=ambi#p2345326

Haha nee die koop ik niet, maar ik zag laatst ook iemand die een soort van flesje ofzo in de auto had hangen weten jullie wat dat is?

arbre magique. Dit vind ik persoonlijk 1 van de beste producten. Is echt sterk en blijft laaangg doorgeuren. Neem die arbre magique vanille. Goed lezen op de verpakking, want je moet het niet in 1 keer eruit halen anders krijg je 1 grote walm van geur haha.

idd de wunderbaumpjes nemen.

en het is vaniglia ;)

die heb ik zelf ook altijd, als je het plastic in 1x verwijderd, dan kun je niet meer in je auto zitten, bij mij sloeg het op de ogen en op de adem

haha, ja inderdaad. dan krijg je 1 walm. beetje teveel van het goede. Het mooie van dit product is, dat ondanks het er al maanden inzit, krijg je soms uit het niets nog een vlaagje :jerry

o, daar heb ik anders andere ervaring mee. mits je het gebruikt zoals het gebruikt moet worden, blijft de geur echt lang. Ik vind het ook veel sterker dan die ambi pure rommel. Maar dat is persoonlijk.

Die andere ken ik niet.

Boompjes voor aan je spiegel :???:

Of laat je ze ook ergens anders ?

Persoonlijk heb ik een hekel aan iets wat daar hangt te bungelen :???:

daar wen je snel aan,

maar je kunt em natuurlijk ook ergens anders neerhangen,

bijv bij je gordel van de achterkant.

of de handgreep van de achterkant

dat zal ik dan eerder doen sjoerdie ...

En ik wen nooit aan dat gebungel :jerry

Een maat van mij had een dromenvanger erin hangen en me

schoonmoeder een poppetje eraan :agent

Werd er helemaal lijp van hahahaha

Maar dat ben ik ;)

Deze doen het altijd goed bij mij, en ruiken ook wel een tijdje zoals ook hier boven door mede forummers aangegeven..

:jerry

arbre%20fiori.jpg

Ik weet nog niet waar ik het ga hangen, maar die boompjes ben ik niet zo tevreden over.

Iemand mening/ervaring over die link die ik net gepost heb?

Nee, maar ik ben erg tevreden over de blokjes van ambipur, die je in je ventilatieroosters steekt. Sommigen hebben ook echt een lekkere lucht. Als je ze op stadje minimum zet gaan ze maanden mee

Tja, ik heb wil sporen onder die roosters, maar dat zijn plakresten van appel klokhuizen.

Nee sorry, niet gelezen. Dan heb ik er geluk mee denk ik!

Ik heb ze ook haha. Wel de versie die je in sterkte enz kan instellen. En gelukig nog geen pech mee tot nu toe. Anders licht het zo buiten de raam :D

Ik heb ook zo'n flesje van ambi pur en ben daar wel tevreden over.

En er zit een schuifje op waarmee je 'm kunt doseren en zelfs uit kunt zetten.

Ambi-Air1.jpg

Terug
Naar boven