Deels is het wel merkgebonden (denk 40%), zal wel met drukte in de hoofd/portemonne te maken hebben en maken van keuze voor een auto. Mijn lijst is ongeveer als volgt:
- Geen richtingaanwijzers gebruiken : Audi, BMW, zijn zeker te druk aan het telefoneren met de secretaresse en matraisse
- Links plakken: Kleine autotjes, suzuki, hyundai etc. oja en hippie busjes, boeit mij de wereld nou mentaliteit en relax
- Te hard rijden en slalommen in verkeer: VW Golfjes, racecoureurs in spe die geen snelle auto konden kopen
- Irritant rijden, bumperkleven etc: Bezorgdiensten, vooral degene die zzp zijn, haast haast haast
- Nette rijders: Volvo, Mercedes (uitgezonderd taxi's) Gentleman drivers
- Gemiddelde rijders: Opel, van opgefokte petjes tot nette rijders, gelukkig over het algemeen toch redelijk netjes
De rest maakt er ook een potje van zo nu en dan.. Het ergste vind ik treuzelaars in het verkeer. Durf ik nauwelijks voorbij omdat ze altijd rare capriolen uithalen, ook op de snelweg. 9 van de 10 keer is een treuzelaar een vrouw. Kan ze zo aanwijzen in het verkeer. En zelf rij ik natuurlijk altijd perfect king: :thumb hihi