D Dare Komt weleens kijken 23 apr 2010 #1 Hallo, ik heb bij de autospeciaalzaak gevraagd hoe ik mijn voorspoiler moet plakken. Hun verkochten mij een glaslijm is gaat diet voldoen?
Hallo, ik heb bij de autospeciaalzaak gevraagd hoe ik mijn voorspoiler moet plakken. Hun verkochten mij een glaslijm is gaat diet voldoen?
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 23 apr 2010 #3 ja zorg maar dat die goed zit wand gaan nooit meer los en goed vet vrij maaken
D Dare Komt weleens kijken 25 apr 2010 #4 Hey mensen bedankt, de spoiler hangt met glaskit gedaan en een hoop tape en lijmklemmen Ik heb eerst alle schroeven van de voorbumper losgemaakt zodat de spanning van de bumper af was.
Hey mensen bedankt, de spoiler hangt met glaskit gedaan en een hoop tape en lijmklemmen Ik heb eerst alle schroeven van de voorbumper losgemaakt zodat de spanning van de bumper af was.
J jblfreak Hoort bij de inboedel 25 apr 2010 #6 ruiten kit werkt perfect binnen hals uur zit t al vast (nog niet goed uitgehard dan hoor ) s ochtens plakken s avonds 200+ rijden zit goed vast
ruiten kit werkt perfect binnen hals uur zit t al vast (nog niet goed uitgehard dan hoor ) s ochtens plakken s avonds 200+ rijden zit goed vast