K kajomidy Komt weleens kijken 22 mei 2011 #1 Wie heeft er toevallig een zwarte grill te koop Liefst zonder embleem
T turbosix Loopt hier de deur plat 22 mei 2011 #2 je zou deze advertentie in het "te koop gevraagd-thread" kunnen zetten, of even zoeken in de "te koop aangeboden-thread" en staan er genoeg te koop! deze iets voor je? viewtopic.php?f=57&t=148345
je zou deze advertentie in het "te koop gevraagd-thread" kunnen zetten, of even zoeken in de "te koop aangeboden-thread" en staan er genoeg te koop! deze iets voor je? viewtopic.php?f=57&t=148345
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 22 mei 2011 #3 Google gewoon ff, of kijk op marktplaats. Dan heb je hem nieuw voor 15 euro incl. verzenden (missschien 20 euro)
Google gewoon ff, of kijk op marktplaats. Dan heb je hem nieuw voor 15 euro incl. verzenden (missschien 20 euro)
M mrmonkey Loopt hier de deur plat 22 mei 2011 #4 ik heb nog een embleemloze grill liggen met irmsher logo... pb maar wat je ervoor wil geven Deze dus:
ik heb nog een embleemloze grill liggen met irmsher logo... pb maar wat je ervoor wil geven Deze dus:
K kajomidy Komt weleens kijken 23 mei 2011 #5 Sorry mannen Eerst kijken dan vragen.... Grillen zat te koop via webshops en/ of marktplaats Zelfs in mijn eigen dorpje voor 18 euro 5 minuutjes werk, nu even koffie en staren naar de nieuwe look
Sorry mannen Eerst kijken dan vragen.... Grillen zat te koop via webshops en/ of marktplaats Zelfs in mijn eigen dorpje voor 18 euro 5 minuutjes werk, nu even koffie en staren naar de nieuwe look