D didi Post best veel 25 aug 2011 #1 Ik ben op zoek naar een metalen clipje (surclip) waarmee de binnenverlichting achteraan in de astra h 5deurs mee in het plafond bevestigd zit kan iemand me hierbij helpen? want zonder dat clipje valt de binneverlichtinger telkens uit
Ik ben op zoek naar een metalen clipje (surclip) waarmee de binnenverlichting achteraan in de astra h 5deurs mee in het plafond bevestigd zit kan iemand me hierbij helpen? want zonder dat clipje valt de binneverlichtinger telkens uit
D didi Post best veel 26 aug 2011 #4 dan moet ik een hele nieuwe binnenverlichting kopen of kader van binnenverlichting + zijn ze dan nog niet zeker ofdat het metalen clipje erbij zit
dan moet ik een hele nieuwe binnenverlichting kopen of kader van binnenverlichting + zijn ze dan nog niet zeker ofdat het metalen clipje erbij zit
D didi Post best veel 26 aug 2011 #5 dan moet ik een hele nieuwe binnenverlichting kopen of kader van binnenverlichting + zijn ze dan nog niet zeker ofdat het metalen clipje erbij zit
dan moet ik een hele nieuwe binnenverlichting kopen of kader van binnenverlichting + zijn ze dan nog niet zeker ofdat het metalen clipje erbij zit
D didi Post best veel 26 aug 2011 #8 geen astra h's gevonden voorlopig + zojuist gemaild naar bedo: niets en feno nog niets van teruggehad
geen astra h's gevonden voorlopig + zojuist gemaild naar bedo: niets en feno nog niets van teruggehad
D didi Post best veel 26 aug 2011 #9 geen astra h's gevonden voorlopig + zojuist gemaild naar bedo: niets en feno nog niets van teruggehad
geen astra h's gevonden voorlopig + zojuist gemaild naar bedo: niets en feno nog niets van teruggehad