Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wie kan mij helpen aan een link waar ik nu eens ik 1x een goed pakket met Codecs kan downloaden zodat ik AVI, MPEG4, DVIX & DVD's in mediaplayer kan bekijken ?
Download K-Lite Codec Pack 2026 for Windows to play any video or audio file instantly. Free codec bundle includes MPC-HC, LAV Filters and all essential decoders.
Download K-Lite Mega Codec Pack 19.4.3 : K-Lite Mega Codec Pack 2026 is a free collection of codecs that allows you to play all your video files and online media.
www.free-codecs.com
dan heb je ook Real en Quicktime alternitive. Deze komt met mediaspeler classic (WMP6) en kan real en quicktime afspelen.
Juist, als je eenmaal een programma als VLC gewend bent wil je nooit meer anders. Het ziet er misschien wel wat minder gelikt uit, maar met VLC ben je van het hele codec verhaal af.
juistem vlc speeld vrijwel alle formaten af, ik gebruik het ook , als jij bestandn heb die nog neit volledig binnen zijn kan je met vlc al vast een voorproefje nemen,
Mplayer classic is inderdaad een lekker stabiel pakketje en is eigenlijk een rip-off van mplayer 6.4 van Microsoft welke onder 98, 2000 en XP nog steeds op te starten is via start->uitvoeren->mplayer2