M Makko Loopt hier de deur plat 24 apr 2014 #1 Ik zoek een elektrische ontsteking cih 4cil, graag een complete set. Wie heeft er nog een setje? Alvast bedankt. Makko
Ik zoek een elektrische ontsteking cih 4cil, graag een complete set. Wie heeft er nog een setje? Alvast bedankt. Makko
J jethro Hoort bij de inboedel 24 apr 2014 #3 @Makko wrote:Ik zoek een elektrische ontsteking cih 4cil, graag een complete set. Wie heeft er nog een setje? Alvast bedankt. Makko Dan zoek je eentje met contactpunten. ;-)
@Makko wrote:Ik zoek een elektrische ontsteking cih 4cil, graag een complete set. Wie heeft er nog een setje? Alvast bedankt. Makko Dan zoek je eentje met contactpunten. ;-)
M Makko Loopt hier de deur plat 27 apr 2014 #7 Heb een setje binnen. Inbouwen is geen probleem maar op tijd zetten wel. Graag jullie tips, trucs en ervaringen :wors
Heb een setje binnen. Inbouwen is geen probleem maar op tijd zetten wel. Graag jullie tips, trucs en ervaringen :wors
G Ghanz Forumbewoner 27 apr 2014 #8 Cilinder 1 bougie eruit. Zuiger in bovenste dode punt Rotor naar contact 1 Of de merktekens gelijk zetten
Cilinder 1 bougie eruit. Zuiger in bovenste dode punt Rotor naar contact 1 Of de merktekens gelijk zetten
M Makko Loopt hier de deur plat 27 apr 2014 #9 Draden vanaf de module. Groen op bobine ronde aansluiting Zwart op bobine schuifje zwart Bruin massa Ik laad de accu op en deze begint te vonken. Plus eraf en opladen. Doe ik iets verkeerd?
Draden vanaf de module. Groen op bobine ronde aansluiting Zwart op bobine schuifje zwart Bruin massa Ik laad de accu op en deze begint te vonken. Plus eraf en opladen. Doe ik iets verkeerd?
G Ghanz Forumbewoner 27 apr 2014 #10 contact aan? laden is altijd beter zonder de polen aangesloten in de auto