K kiyamizio Loopt hier de deur plat 28 sep 2011 #1 Hallo. Ik zoek voor digi dash inbouw in Corsa a. De twee stekkers want die zaten er niet bij. Wie o wie helpt mijn hier aan. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Hallo. Ik zoek voor digi dash inbouw in Corsa a. De twee stekkers want die zaten er niet bij. Wie o wie helpt mijn hier aan. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
S syl-astra Komt hier geregeld 3 okt 2011 #4 @kiyamizio wrote:Iemand Sent from my GT-I9001 using Tapatalk ik heb alleen een gele liggen is zelfde vorm als de witte stekker moet je alleen de draad kleuren uit zoeken
@kiyamizio wrote:Iemand Sent from my GT-I9001 using Tapatalk ik heb alleen een gele liggen is zelfde vorm als de witte stekker moet je alleen de draad kleuren uit zoeken
S syl-astra Komt hier geregeld 3 okt 2011 #5 @kiyamizio wrote:Iemand Sent from my GT-I9001 using Tapatalk ik heb alleen een gele liggen is zelfde vorm als de witte stekker moet je alleen de draad kleuren uit zoeken
@kiyamizio wrote:Iemand Sent from my GT-I9001 using Tapatalk ik heb alleen een gele liggen is zelfde vorm als de witte stekker moet je alleen de draad kleuren uit zoeken
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #6 Alleen de kleur van de stekker is anders meer niet? Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #7 Alleen de kleur van de stekker is anders meer niet? Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
S syl-astra Komt hier geregeld 3 okt 2011 #8 ja en de draad kleuren in de stekker dus moet je even via de stekker pinnen de juiste kleuren op zoeken
ja en de draad kleuren in de stekker dus moet je even via de stekker pinnen de juiste kleuren op zoeken
S syl-astra Komt hier geregeld 3 okt 2011 #9 ja en de draad kleuren in de stekker dus moet je even via de stekker pinnen de juiste kleuren op zoeken
ja en de draad kleuren in de stekker dus moet je even via de stekker pinnen de juiste kleuren op zoeken
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #10 Moet ik geen twee stekkers hebben eigenlijk? Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 3 okt 2011 #11 Moet ik geen twee stekkers hebben eigenlijk? Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
S syl-astra Komt hier geregeld 3 okt 2011 #12 nee je moet alleen die smalle hebben diie anderen zitten in je auto al dat zijn standaard dingen
S syl-astra Komt hier geregeld 3 okt 2011 #13 nee je moet alleen die smalle hebben diie anderen zitten in je auto al dat zijn standaard dingen
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 4 okt 2011 #14 Ik dacht dat die in me Corsa zat meer aansluitingen had dan kadett stekker dat is toch die zwarte Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Ik dacht dat die in me Corsa zat meer aansluitingen had dan kadett stekker dat is toch die zwarte Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 4 okt 2011 #15 Ik dacht dat die in me Corsa zat meer aansluitingen had dan kadett stekker dat is toch die zwarte Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Ik dacht dat die in me Corsa zat meer aansluitingen had dan kadett stekker dat is toch die zwarte Sent from my GT-I9001 using Tapatalk