C corsaboy Hoort bij de inboedel 23 sep 2008 #1 Heeft iemand het exacte gewicht van een kom vliegwiel voor mij. Dus heb je zo'n ding nog ergens zwerven, ff op de weegschaal gooien aub hahaha dank alvast voor de genomen moeite :thumbup
Heeft iemand het exacte gewicht van een kom vliegwiel voor mij. Dus heb je zo'n ding nog ergens zwerven, ff op de weegschaal gooien aub hahaha dank alvast voor de genomen moeite :thumbup
C Cheungy Komt weleens kijken 10 jan 2010 #4 heeft der ook iemand een adres waar je voor mooie prijs een goed lichte kom vliegwiel kan kopen?
C corsaboy Hoort bij de inboedel 10 jan 2010 #5 vaak wordt er direct een platvliegwiel gemonteerd... Past namelijk ook perfect hé. Ik wist trouwens niet eens meer dat ik dit topic destijds gestart was hahahah
vaak wordt er direct een platvliegwiel gemonteerd... Past namelijk ook perfect hé. Ik wist trouwens niet eens meer dat ik dit topic destijds gestart was hahahah
C Cheungy Komt weleens kijken 10 jan 2010 #6 Haha dacht gebruik deze topic maar om te vragen met de platevliegwiel... moet je toch los f20 drukgroep en f28 plaat bestellen.. meeste koppelingen worden als set verkocht..
Haha dacht gebruik deze topic maar om te vragen met de platevliegwiel... moet je toch los f20 drukgroep en f28 plaat bestellen.. meeste koppelingen worden als set verkocht..
C corsaboy Hoort bij de inboedel 10 jan 2010 #7 al die delen kun je gewoon los bestellen hoor.. Of hij nou orgineel is of aftermarket bij bijvoorbeeld dutchpowertrading.. is echt geen probleem.. Versterkte drukgroep van een c20xe en een goeie koppelingsplaat voor de f28 (c20let).. moet echt geen probleem zijn...
al die delen kun je gewoon los bestellen hoor.. Of hij nou orgineel is of aftermarket bij bijvoorbeeld dutchpowertrading.. is echt geen probleem.. Versterkte drukgroep van een c20xe en een goeie koppelingsplaat voor de f28 (c20let).. moet echt geen probleem zijn...
Y youri_corsa_gsi Post best veel 11 jan 2010 #8 Ik zou zelf alleen niet graag een standaard xe vliegwiel op een dikke Let gebruiken. Dan kan je beter een stalen laten maken
Ik zou zelf alleen niet graag een standaard xe vliegwiel op een dikke Let gebruiken. Dan kan je beter een stalen laten maken
C Cheungy Komt weleens kijken 11 jan 2010 #9 heb 't over lichte vliegwiel... geen standaart vliegwiel...
C Cheungy Komt weleens kijken 11 jan 2010 #10 Wat zijn de voor/nadelen en verschill van kom tegen over een platte vliegwiel?
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 13 jan 2010 #11 Ik heb nog een nieuw plat alu vliegwiel te koop van 3,6 kg. Werkt prima op een LET, daar heb ik dezelfde opzitten.
Ik heb nog een nieuw plat alu vliegwiel te koop van 3,6 kg. Werkt prima op een LET, daar heb ik dezelfde opzitten.
C Cheungy Komt weleens kijken 13 jan 2010 #12 klopt ja had ook paar reacties op je verkoop topic gestuurd wat voor koppeling en druk groep merk/type heb je derop?
klopt ja had ook paar reacties op je verkoop topic gestuurd wat voor koppeling en druk groep merk/type heb je derop?
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 14 jan 2010 #13 Sach Performance Plaat: afhankelijk van bak Bij F18 / F20 gereden met organische geveerde plaat Bij F28 sinterbrons geveerde plaat Drukgroep: F20 (ivm plat vliegwiel is F28 niet te gebruiken) Druklager: Sachs standaard F20 / F28 Alles achter een Phase 2 LET motor.
Sach Performance Plaat: afhankelijk van bak Bij F18 / F20 gereden met organische geveerde plaat Bij F28 sinterbrons geveerde plaat Drukgroep: F20 (ivm plat vliegwiel is F28 niet te gebruiken) Druklager: Sachs standaard F20 / F28 Alles achter een Phase 2 LET motor.