M MisterGSi Komt hier geregeld 11 okt 2009 #1 misschien van iemand hier? hij lijkt op die ene engelse corsa B met die split-hood in cameleon kleur van een paar jaar terug. (Let niet op de K*T muziek )
misschien van iemand hier? hij lijkt op die ene engelse corsa B met die split-hood in cameleon kleur van een paar jaar terug. (Let niet op de K*T muziek )
J Jambon Post best veel 11 okt 2009 #3 Inderdaaaad.... :wtf Wat een grafherrie zeg! Helemaal vergeten te kijken naar die Corsa... :jerry
M MisterGSi Komt hier geregeld 11 okt 2009 #4 whahahaha ja daarom zei ik al let niet op de K*T muziek. kwam toevallig hier op en zag de corsa langskomen. :angel
whahahaha ja daarom zei ik al let niet op de K*T muziek. kwam toevallig hier op en zag de corsa langskomen. :angel
M Mastah-GSi Post best veel 11 okt 2009 #5 Daar heb je je rozen Corsa: http://customrides.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=213&Itemid=42
Daar heb je je rozen Corsa: http://customrides.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=213&Itemid=42
M MisterGSi Komt hier geregeld 11 okt 2009 #7 origineel gepost door Mastah-GSi Daar heb je je rozen Corsa: http://customrides.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=213&Itemid=42 ja dat is hem idd. is wel knap gedaan. verder niet echt mijn smaak.
origineel gepost door Mastah-GSi Daar heb je je rozen Corsa: http://customrides.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=213&Itemid=42 ja dat is hem idd. is wel knap gedaan. verder niet echt mijn smaak.
I IceFreak Post best veel 11 okt 2009 #8 origineel gepost door Counterstrike vond ik K3 toch echt beter Als we dan toch kunnen kiezen... Kus of Djumbo :wub
origineel gepost door Counterstrike vond ik K3 toch echt beter Als we dan toch kunnen kiezen... Kus of Djumbo :wub
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 11 okt 2009 #9 origineel gepost door MisterGSi whahahaha ja daarom zei ik al let niet op de K*T muziek. kwam toevallig hier op en zag de corsa langskomen. :angel Wat een uber lelijke bouwpakket :sick Dat noem je geen Corsa meer man
origineel gepost door MisterGSi whahahaha ja daarom zei ik al let niet op de K*T muziek. kwam toevallig hier op en zag de corsa langskomen. :angel Wat een uber lelijke bouwpakket :sick Dat noem je geen Corsa meer man
J jeroen88 Post best veel 11 okt 2009 #10 deze corsa is van een meid. hij stond vlede jaar op 100% tuning hij schijnt ook in de volgende clip te zitten van deze groep, en hoe ik dat weet. me zusje luistert deze herry. king:
deze corsa is van een meid. hij stond vlede jaar op 100% tuning hij schijnt ook in de volgende clip te zitten van deze groep, en hoe ik dat weet. me zusje luistert deze herry. king:
S sinister Komt weleens kijken 11 okt 2009 #11 origineel gepost door jeroen88 hij schijnt ook in de volgende clip te zitten van deze groep, en hoe ik dat weet. me zusje luistert deze herry. king: haha dat zou ik ook zeggen :jerry
origineel gepost door jeroen88 hij schijnt ook in de volgende clip te zitten van deze groep, en hoe ik dat weet. me zusje luistert deze herry. king: haha dat zou ik ook zeggen :jerry
J jeroen88 Post best veel 11 okt 2009 #12 achjha die reactie was te verw8 hahah maar is de waarhaad:wors
M Mastah-GSi Post best veel 11 okt 2009 #13 origineel gepost door IceFreak origineel gepost door Counterstrike vond ik K3 toch echt beter Als we dan toch kunnen kiezen... Kus of Djumbo :wub Ga ik even kijken...
origineel gepost door IceFreak origineel gepost door Counterstrike vond ik K3 toch echt beter Als we dan toch kunnen kiezen... Kus of Djumbo :wub Ga ik even kijken...
F funkycorsa Post best veel 11 okt 2009 #15 origineel gepost door Mastah-GSi Ja hoor 100% Djumbo... mee eens djumbo Kus
M mayhem Hoort bij de inboedel 11 okt 2009 #16 origineel gepost door jeroen88 deze corsa is van een meid. hij stond vlede jaar op 100% tuning hij schijnt ook in de volgende clip te zitten van deze groep, en hoe ik dat weet. me zusje luistert deze herry. king: die's te jong dan or:jerry
origineel gepost door jeroen88 deze corsa is van een meid. hij stond vlede jaar op 100% tuning hij schijnt ook in de volgende clip te zitten van deze groep, en hoe ik dat weet. me zusje luistert deze herry. king: die's te jong dan or:jerry
M Mastah-GSi Post best veel 12 okt 2009 #17 origineel gepost door funkycorsa origineel gepost door Mastah-GSi Ja hoor 100% Djumbo... mee eens djumbo Kus Dat bedoel ik maar...
origineel gepost door funkycorsa origineel gepost door Mastah-GSi Ja hoor 100% Djumbo... mee eens djumbo Kus Dat bedoel ik maar...
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 12 okt 2009 #18 die auto ston ook op wtc expo leeuwarden. moet zeggen dat ie er puntgaaf uitziet!! geen kras, geen plekjes, alsof ie zo uit de fabriek komt. tja, die muziek, ik zeg al nikx, maar als die corsa zwart wordt, dan wordt ik ook smoorverlieft
die auto ston ook op wtc expo leeuwarden. moet zeggen dat ie er puntgaaf uitziet!! geen kras, geen plekjes, alsof ie zo uit de fabriek komt. tja, die muziek, ik zeg al nikx, maar als die corsa zwart wordt, dan wordt ik ook smoorverlieft
C Corsa_B_66 Post best veel 19 okt 2009 #19 Bah, ziet er niet uit, die bodykit vernaggelt heel de corsa.