Getrag 240 bmw

als je ff verteld, in welk deel van NL je zit, word het vast handiger, ik heb bv, ook nog wel een 2200 liggen, met snelle nok, verstelbaar nokkenas tandwiel, en max 10.000 km na revisie

met manta carter, misschien ook wel een 5 bak

Ik ben langzaam wat spullen aant verzamelen om het in een x te doen (blok,bak,vooras,cardan) ruimte heb ik er voor nu nog de spullen :D

bmw helaas dus moet opzoek naar koppeling huis of andere bak ;)

heb gister ook ff het net aflopen struinen naar schijfremmen voor achter maar wil op 13" gaan rijden

iemand hier ervaring mee welk spul je bij elkaar moet hebben hiervoor ? :D

@jasper_dc wrote:bmw helaas dus moet opzoek naar koppeling huis of andere bak ;)

heb gister ook ff het net aflopen struinen naar schijfremmen voor achter maar wil op 13" gaan rijden

iemand hier ervaring mee welk spul je bij elkaar moet hebben hiervoor ? :D

Klauwen van een Scorpio 2.9, schijven van een bmw (geen idee welke) en bij een kadett past een manta kabel perfect. En natuurlijk de pasplaten, die worden regelmatig aangeboden.

@ gt/w sorry had het ff druk met andere dingen kom er nog op terug bij je ;)

@ 2000 kan je dan ook de trommelrem houden?

@jasper_dc wrote:@ gt/w sorry had het ff druk met andere dingen kom er nog op terug bij je ;)

@ 2000 kan je dan ook de trommelrem houden?

Nee, op de (Scorpio) klauw zit een mechanisch stuk wat de handremwerking bewerkstelligd. Manta kabel eraan en het zou moeten werken.

Plaatje bij het praatje:

o2dg.jpg

Terug
Naar boven