S soepkiepe Forumbewoner 2 okt 2010 #1 weet nie als dit het goeie forum er voor is majah http://link.marktplaats.nl/383193115 staat alleen best hoog op zijn achterpoten vind ik
weet nie als dit het goeie forum er voor is majah http://link.marktplaats.nl/383193115 staat alleen best hoog op zijn achterpoten vind ik
C crossagek Loopt hier de deur plat 3 okt 2010 #2 reden dat ie zo hoog staat is omdat ie anders aan ging lopen in de wielkasten . auto is inmiddels voorzien van andere velgen dus hij zou nog wat kunnen zakken
reden dat ie zo hoog staat is omdat ie anders aan ging lopen in de wielkasten . auto is inmiddels voorzien van andere velgen dus hij zou nog wat kunnen zakken