Gespot op marktplaats e.d.

Gisteren de auto gewassen en wezen tanken in Duitsland (woon op steenworp afstand van de Duitse grens), maar helaas: ook daar wordt ik tegenwoordig niet meer vrolijk van. Normaal scheelt het flink wat centen per liter, maar nu stond 'ie zelfs bij de Oosterburen op €1,749 :(.

@TheViper wrote:Gisteren de auto gewassen en wezen tanken in Duitsland (woon op steenworp afstand van de Duitse grens), maar helaas: ook daar wordt ik tegenwoordig niet meer vrolijk van. Normaal scheelt het flink wat centen per liter, maar nu stond 'ie zelfs bij de Oosterburen op €1,749 :(.

Toch is dat nog altijd 12 cent lager dan de adviesprijs hier in NL.

Rik :D

@KadAstra-EF wrote:@TheViper wrote:Gisteren de auto gewassen en wezen tanken in Duitsland (woon op steenworp afstand van de Duitse grens), maar helaas: ook daar wordt ik tegenwoordig niet meer vrolijk van. Normaal scheelt het flink wat centen per liter, maar nu stond 'ie zelfs bij de Oosterburen op €1,749 :(.

Toch is dat nog altijd 12 cent lager dan de adviesprijs hier in NL.

Rik :D

Wow, dat is nog best veel. Bij de Tango hier in de buurt is het 5 cent duurder als die 1,749. 12 cent is dan best veel.

@dion87 wrote:

4WD op een coupe? ja natuuuuuurlijk.

wel mooie voorkant met die lumma bumper

99% van de auto's is 4 wheel drive.

ik kan namelijk niet op alleen de voorste 2 wielen rijden. :jerry

maar dit is net als jouw gemiep over OPC: alles om zoveel mogelijk onder de aandacht brengen. ;)

@FnF_racer wrote:@dion87 wrote:

4WD op een coupe? ja natuuuuuurlijk.

wel mooie voorkant met die lumma bumper

99% van de auto's is 4 wheel drive.

ik kan namelijk niet op alleen de voorste 2 wielen rijden. :jerry

maar dit is net als jouw gemiep over OPC: alles om zoveel mogelijk onder de aandacht brengen. ;)

ja daar heb je wel een punt. :jerry

Mijne al gespot , hij staat er ook op .

Ik vind astra mooie auto maar ik ga toch weer terug naar volkswagen :)

URL VERWIJDERD DOOR MODERATOR, JE KUNT JE EIGEN ADVERTENTIE NIET SPOTTEN

nee waarom ?

volgens mij vraag ik niet veel er is een hoop aan gedaan /goed onderhouden

Afzetters hier op dat forum nog geld vrage ook om auto te koop zetten . :swear lijkt markplaats wel .

@Rene_AstraG2.0 wrote:nee waarom ?

volgens mij vraag ik niet veel er is een hoop aan gedaan /goed onderhouden

Afzetters hier op dat forum nog geld vrage ook om auto te koop zetten . :swear lijkt markplaats wel .

Word tijd dat je naar volkswagen gaat.

haha hoezo :P Mag toch wel zeggen wat ik vind .

Dat mensen willen profiteren van een ander die ze auto probeerd te verkopen vind ik niet kunnen .

Het forum is gratis maar zoiets niet maak dan alles gratis.

Forum is voor opel liefhebbers maar wel mee verdienen met een ander , slaat nergens op toch.

Zo denk ik ook over marktplaats .

vind dat x20xev blokkie niet zo spannend , zuipt veel en niet echt snel daarom maar weer de verkoop in .

Ik hou meer van volkwagen , ieder zijn merk toch zo'n opmerking vind ik nergens op slaan.

Terug
Naar boven