Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@iquick wrote:Ik snap zulke tuning echt niet vind het alleen maar weggegooid geld, 3200 voor spuiten airbrush just one word OMFG zonde :/
Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Airbrush is best wel vet, maar dan moet je het ergens op spuiten waar je jaren of tewel je hele leven plezier van hebt.
En niet op je autotje wat eronder helemaal vol zit van tuberware zooi en dan vervolgens verkopen met een prijs klasse om al je ingestoke geld er weer uit te krijgen.
Eninge tuning wat ik heb, is een spoiler achterop dat vond ik nog niet eens de moeite waard maar staat uiteindelijk toch wel leuk. :jerry
@astraTD wrote:@iquick wrote:Ik snap zulke tuning echt niet vind het alleen maar weggegooid geld, 3200 voor spuiten airbrush just one word OMFG zonde :/
Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
Airbrush is best wel vet, maar dan moet je het ergens op spuiten waar je jaren of tewel je hele leven plezier van hebt.
En niet op je autotje wat eronder helemaal vol zit van tuberware zooi en dan vervolgens verkopen met een prijs klasse om al je ingestoke geld er weer uit te krijgen.
Eninge tuning wat ik heb, is een spoiler achterop dat vond ik nog niet eens de moeite waard maar staat uiteindelijk toch wel leuk. :jerry
Precies, door al die "bling Bling" zie je soms geeneens meer om welk type auto het gaat !!
Ik heb ook 2 achterklepspoilers en booskijkers voor. Daar houdt ik het ook bij. Het moet wel een F1 blijven he ?
^^ lol het aller ergste is dat mensen er geld insteken, pff zonde geef mij dat geld dan maar, zet ik het op een spaarrekening, spoiler achter is nog te doen mits het een beetje leuk staat alleen die joekel dingetjes no way. Tis goed voor de luchtstroom maar toch niet mijn ding.
@iquick wrote:^^ lol het aller ergste is dat mensen er geld insteken, pff zonde geef mij dat geld dan maar, zet ik het op een spaarrekening, spoiler achter is nog te doen mits het een beetje leuk staat alleen die joekel dingetjes no way. Tis goed voor de luchtstroom maar toch niet mijn ding.