K KadAstra-EF Forumbewoner 1 dec 2011 #82 @trashmetal wrote:zal ik er eens 50 van maken Ho ho, rustig beginnen he ? Zoveel heb ik niet. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 1 dec 2011 #84 Wat een mierenneuker, E30,25 :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear Rik
Wat een mierenneuker, E30,25 :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear Rik
T trashmetal Forumbewoner 1 dec 2011 #87 goh, ik ben overboden wie zou dat toch zijn :jerry en wat zullen we daar eens aan doen :twisted:
K KadAstra-EF Forumbewoner 1 dec 2011 #88 @trashmetal wrote:goh, ik ben overboden wie zou dat toch zijn :jerry en wat zullen we daar eens aan doen :twisted: :agent :agent Rik
@trashmetal wrote:goh, ik ben overboden wie zou dat toch zijn :jerry en wat zullen we daar eens aan doen :twisted: :agent :agent Rik
T trashmetal Forumbewoner 1 dec 2011 #89 mag ik je er even op wijzen dat je het wel moet ophalen zie ad als je dat geen probleem vind, en het wint zou het leuk zijn als je ff kwam buurten vanaf daar naar ons moeder waar mn wagen staat is maar 10 min rijden max mijn werk is er zelfs nog geen 5 min vandaan Gr Mario
mag ik je er even op wijzen dat je het wel moet ophalen zie ad als je dat geen probleem vind, en het wint zou het leuk zijn als je ff kwam buurten vanaf daar naar ons moeder waar mn wagen staat is maar 10 min rijden max mijn werk is er zelfs nog geen 5 min vandaan Gr Mario
S soepkiepe Forumbewoner 1 dec 2011 #90 lollllll hahaha als jij mij nu eens op de hoogte houd van waar je op bied dan hou ik er rekening mee links posten hier hahaha ik zit namelijk zeer geregeld op mp te struinen. mocht er nou iemand zijn die iets zoekt ma weinig tijd heeft, je mag altijd een pm doen hoor, heb hier en daar wel wat tijd over
lollllll hahaha als jij mij nu eens op de hoogte houd van waar je op bied dan hou ik er rekening mee links posten hier hahaha ik zit namelijk zeer geregeld op mp te struinen. mocht er nou iemand zijn die iets zoekt ma weinig tijd heeft, je mag altijd een pm doen hoor, heb hier en daar wel wat tijd over
S soepkiepe Forumbewoner 1 dec 2011 #91 ma ff serieus, denk je dat die verkoper jullie nog heel serieus neemt? als jullie elkaar met 1 tot 10 cent ofzo overbieden? haha.
ma ff serieus, denk je dat die verkoper jullie nog heel serieus neemt? als jullie elkaar met 1 tot 10 cent ofzo overbieden? haha.
L Laserlite Post best veel 1 dec 2011 #92 Sorry hoor, maar vinden jullie die grill echt mooi? Ok ik weet dat het een kwestie van smaak is, maar ik vind hem eigenlijk afschuwelijk :jerry
Sorry hoor, maar vinden jullie die grill echt mooi? Ok ik weet dat het een kwestie van smaak is, maar ik vind hem eigenlijk afschuwelijk :jerry
T trashmetal Forumbewoner 1 dec 2011 #94 heb em vaker gezien op een astra en het geeft er een beetje rally achtige look aan je vind spatlappen waarschijnlijk ook niet kunnen :jerry
heb em vaker gezien op een astra en het geeft er een beetje rally achtige look aan je vind spatlappen waarschijnlijk ook niet kunnen :jerry
K KadAstra-EF Forumbewoner 1 dec 2011 #95 @Oenatje wrote:idd erg lelijk op een f. Inderdaad erg mooi op een F Rik
O okkie-001 Komt hier geregeld 1 dec 2011 #96 ik had ff een bod geplaats. 30,99 en die is al weer over boden michel
O okkie-001 Komt hier geregeld 1 dec 2011 #98 ik ook niet het was alleen om te kijken hoe snel ik weer zou worden overboden michel
S soepkiepe Forumbewoner 1 dec 2011 #99 jongens, jullie bieden maar, heb hem een maail gestuurd met een bod :jerry :jerry :jerry bied maar ff door voor dat je bij mijn bod bent
jongens, jullie bieden maar, heb hem een maail gestuurd met een bod :jerry :jerry :jerry bied maar ff door voor dat je bij mijn bod bent
A arnold kadett Post best veel 1 dec 2011 #100 deze kwam ik ook tegen op een buurt site hiero http://waldnet.nl/wn/vraagaanbod/89058/Opel_kadett_manta_ascona_onderdelen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
deze kwam ik ook tegen op een buurt site hiero http://waldnet.nl/wn/vraagaanbod/89058/Opel_kadett_manta_ascona_onderdelen.html" onclick="window.open(this.href);return false;