G GTS Power Hoort bij de inboedel 23 jan 2010 #23 ik heb ook een parrot mki 9200 in men vec maar was geen geschakelde draad nodig:hmmz ik had een parrot ck3100 maar daar moest ik een extra voedingsdraad plaatsen omdat er te weinig spanning was om de parrot en radio werkend te houden.
ik heb ook een parrot mki 9200 in men vec maar was geen geschakelde draad nodig:hmmz ik had een parrot ck3100 maar daar moest ik een extra voedingsdraad plaatsen omdat er te weinig spanning was om de parrot en radio werkend te houden.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 23 jan 2010 #24 Dan blijft hij mooi aan als je het contact uitzet. Nu sluit hij mooi af als je het contact uitzet.
G GTS Power Hoort bij de inboedel 23 jan 2010 #25 origineel gepost door Spacejam Dan blijft hij mooi aan als je het contact uitzet. Nu sluit hij mooi af als je het contact uitzet. dan moet je de rode en gele draad omwisselen,daar zitten zweefzekeringen aan daardoor kun je de draden zo omwisselen.
origineel gepost door Spacejam Dan blijft hij mooi aan als je het contact uitzet. Nu sluit hij mooi af als je het contact uitzet. dan moet je de rode en gele draad omwisselen,daar zitten zweefzekeringen aan daardoor kun je de draden zo omwisselen.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 23 jan 2010 #26 Bij mij werkt ie gewoon, maar als je bij zo'n parrot geen geschakelde plus hebt gaat hij niet uit of hij werkt helemaal niet.
Bij mij werkt ie gewoon, maar als je bij zo'n parrot geen geschakelde plus hebt gaat hij niet uit of hij werkt helemaal niet.
R RonaldH Hoort bij de inboedel 23 jan 2010 #27 je moet een +15 maken,anders werkt het niet zoals het zou moeten.
J jsgsi Post best veel 23 jan 2010 #28 Bij een astra H kan je de geschakelde plus ook bij de alarmlichtschakelaar halen. Het is een zwarte draad even meten met een proeflampje .
Bij een astra H kan je de geschakelde plus ook bij de alarmlichtschakelaar halen. Het is een zwarte draad even meten met een proeflampje .