4 4str41.6 Komt weleens kijken 14 mrt 2012 #1 hallo lieve mensen! sinds deze week heb ik een geruis in mijn auto op snelheid. mocht ik na rechts sturen wordt het geluid erger en naar links is het weg:O wie kan een soort diagnose stellen ? een ruime ? auto: Opel Astra G HB X16SZR '99
hallo lieve mensen! sinds deze week heb ik een geruis in mijn auto op snelheid. mocht ik na rechts sturen wordt het geluid erger en naar links is het weg:O wie kan een soort diagnose stellen ? een ruime ? auto: Opel Astra G HB X16SZR '99
A Astra H OPC-Line Post best veel 15 mrt 2012 #2 Denk dat je remblokken versleten zijn. Er zitten piepplaatjes op je remblokken en die komen dan tegen je schijf aan. Zou ze ff controleren
Denk dat je remblokken versleten zijn. Er zitten piepplaatjes op je remblokken en die komen dan tegen je schijf aan. Zou ze ff controleren
A Astra H OPC-Line Post best veel 15 mrt 2012 #3 Denk dat je remblokken versleten zijn. Er zitten piepplaatjes op je remblokken en die komen dan tegen je schijf aan. Zou ze ff controleren
Denk dat je remblokken versleten zijn. Er zitten piepplaatjes op je remblokken en die komen dan tegen je schijf aan. Zou ze ff controleren
4 4str41.6 Komt weleens kijken 20 mrt 2012 #8 sorry voor late reactie! maar me remblokken zijn net 2 maanden geleden vervangen..
4 4str41.6 Komt weleens kijken 20 mrt 2012 #9 sorry voor late reactie! maar me remblokken zijn net 2 maanden geleden vervangen..
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 21 mrt 2012 #10 Misschien roestig randje op je remschijven! Kan ook gekke geluidjes geven... Zeker als de blokken wel vervangen zijn en de schijven niet, misschien zijn ze anders 'ingesleten' Kan het niet goed omschrijven, maar check het wel ff!
Misschien roestig randje op je remschijven! Kan ook gekke geluidjes geven... Zeker als de blokken wel vervangen zijn en de schijven niet, misschien zijn ze anders 'ingesleten' Kan het niet goed omschrijven, maar check het wel ff!
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 21 mrt 2012 #11 Misschien roestig randje op je remschijven! Kan ook gekke geluidjes geven... Zeker als de blokken wel vervangen zijn en de schijven niet, misschien zijn ze anders 'ingesleten' Kan het niet goed omschrijven, maar check het wel ff!
Misschien roestig randje op je remschijven! Kan ook gekke geluidjes geven... Zeker als de blokken wel vervangen zijn en de schijven niet, misschien zijn ze anders 'ingesleten' Kan het niet goed omschrijven, maar check het wel ff!