D dondevo Post best veel 31 dec 2010 #1 Volgens mij ben ik de eerste, en een beetje vroeg. Maar ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar, en de beste wensen toe, Bedankt voor alle informatie, die ik maar heb mogen gebruiken. Groetjes Dennis
Volgens mij ben ik de eerste, en een beetje vroeg. Maar ik wens iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar, en de beste wensen toe, Bedankt voor alle informatie, die ik maar heb mogen gebruiken. Groetjes Dennis
N nova.... Forumbewoner 31 dec 2010 #2 Zelfde hier en de beste wensen! und ein gute rutsch ins neues jahr nova en stoeipoes
A afterburner27 Komt hier geregeld 31 dec 2010 #3 Ja jongens, allemaal alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!! En tel je vingers 1 januari! kan best handig zijn als je ze allemaal nog hebt om te sleutelen. Groeten Nico
Ja jongens, allemaal alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!! En tel je vingers 1 januari! kan best handig zijn als je ze allemaal nog hebt om te sleutelen. Groeten Nico
N nova.... Forumbewoner 31 dec 2010 #4 Zelfde hier en de beste wensen! und ein gute rutsch ins neues jahr nova en stoeipoes
A afterburner27 Komt hier geregeld 31 dec 2010 #5 Ja jongens, allemaal alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!! En tel je vingers 1 januari! kan best handig zijn als je ze allemaal nog hebt om te sleutelen. Groeten Nico
Ja jongens, allemaal alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!! En tel je vingers 1 januari! kan best handig zijn als je ze allemaal nog hebt om te sleutelen. Groeten Nico
wim-v6 Forumbewoner 31 dec 2010 #6 Inderdaad, ALLEMAAL een GOEDE jaarwisseling TOEGEWENST vanuit het Wilde Westen. Willem
wim-v6 Forumbewoner 31 dec 2010 #7 Inderdaad, ALLEMAAL een GOEDE jaarwisseling TOEGEWENST vanuit het Wilde Westen. Willem
J jraaf Hoort bij de inboedel 31 dec 2010 #8 Vanuit Utrecht ook allemaal een prettige jaarwisseling gewenst en al het goede voor het nieuwe jaar. Save driving Jurgen
Vanuit Utrecht ook allemaal een prettige jaarwisseling gewenst en al het goede voor het nieuwe jaar. Save driving Jurgen
J jraaf Hoort bij de inboedel 31 dec 2010 #9 Vanuit Utrecht ook allemaal een prettige jaarwisseling gewenst en al het goede voor het nieuwe jaar. Save driving Jurgen
Vanuit Utrecht ook allemaal een prettige jaarwisseling gewenst en al het goede voor het nieuwe jaar. Save driving Jurgen
D da skelterboy Komt weleens kijken 31 dec 2010 #10 iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar van uit het zuiden
D da skelterboy Komt weleens kijken 31 dec 2010 #11 iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar van uit het zuiden
O opelmanta29 Post best veel 31 dec 2010 #12 Ook vanuit hier iedereen een gezond en veilig 2011 gewenst.
O opelmanta29 Post best veel 31 dec 2010 #13 Ook vanuit hier iedereen een gezond en veilig 2011 gewenst.
D dappie Komt hier geregeld 31 dec 2010 #18 ja ook uit nh, de beste wensen en een gezond begin in 2011.
D dappie Komt hier geregeld 31 dec 2010 #19 ja ook uit nh, de beste wensen en een gezond begin in 2011.
E Edwin1104 Post best veel 31 dec 2010 #20 Beste wensen en een goed uit einde uit Drenthe gewenst voor iedereen. En denk aan de vingertjes. LOL