Ja, johnny0503, ik ben een échte Brugse zot (geboren en getogen te Brugge), maar verhuisde uiteindelijk omwille van de poëzie en het andere dorpje met dezelfde bijnaam "die scone" naar Bellegem (maar van Brugge moet het eigenlijk "die schone" zijn met de niet KortrijksFranse 'sk' van ) in de Bellegemsestraat omdat ik zoals mijn nickname ook echt Van Belle heet.
Ongevalletje was zoals ik zei gewoon als je van de Maalse Steenweg de Kruispoort oprijdt, moet je zo inschuiven net na de Kruispoort en de Moerkerkesteenweg richting Dampoort en daar stopte de auto voor mij omdat hij twijfelde of het rechtse rijvak wel vrij was, waardoor ik opnieuw moest remmen. Die achter mij zag mij, net als ik mijn voorganger, eerst doorrijden en keek ook links schuin achter zich maar had te laat gezien en te weinig afstand of te snel aangezet om te zien dat ik ook weer tot stilstand gekomen was. Ik had geen prijs door 2 meter voor mij vrij te houden, de jonge man achter mij had wel prijs omdat hij maar één meter vrij hield tussen mijn camionette en ik. Ook heb je met een Vivaro mooi zicht twee wagens ver voor je, terwijl de mensen achter mij enkel mijn Vivaro zien. Ik vraag me wel af nu of mijn remlichten wel sterke genoeg zijn en ik misschien zo'n flitslampen moet bijzetten zoals bij de zware camions meer en meer het geval zijn om dit meer aan te tonen. Dus ben van Sint-Jozef maar woon in Bellegem maar heb met mijn auto zowat elk land van de E.G. al aangedaan en focus me meer en meer op Bulgarije omdat ik graag ook een echte Bulgaars sprekende Bulgaarse accountant+handelaar zou willen worden de komende jaren (daar mag de cumul van beroepen en intelligentie nog, in België moet je middeleeuws 'dom' blijven en gaat men op dat vlak achteruit vanuit de arrogantie om 'het vrije beroep over te beschermen')... Volg je nog of rij ik te rap en te ver met deze woordzinnen? Wat is jouw nummerplaat en kleur van Vivaro dat ik kan 'tuten' als je ik je eens tegenkom (liefst zonder zoentje in het zitvlak dan natuurlijk) +je