Geluid vrijloopkoppeling Astra H 2008 1.7cdti

Hoi, ik heb een dringende vraag!



ik rijd een 1.7 cdti uit 2008. Sinds de aanschaf van mijn auto hebben we een naar bijgeluid bij het rijden. Na lang gezeur bij verschillende dealers, is de diagnose dat het bijgeluid veroorzaakt zou worden door de vrijloop koppeling. Bij de vervanging van de vrijloopkoppeling bleek echter dat de multiriem ook vochtig was geworden (?) dat deze broos was en op knappen stond! Dit is dan ook vervangen bij 90000. Gelukkig viel het allemaal nog in de garantie.



Ondanks de nieuwe vrijloopkoppeling en de nieuwe multiriem maakt de auto nog steeds hetzelfde indringende geluid. Dit wanneer je gas geeft, loslaat, afremt, koppelt of rijd etc.



De garage wil er niet meer nakijken omdat dit een bekend euvel zou zijn, de vrijloopkoppeling al vervangen is en ik het geluid op de koop toe moet nemen.



Is iemand ook bekend met een soort gelijk probleem en wat zouden mogelijke oplossingen kunnen zijn? Mijn garantie loopt echter deze maand af.



Thanks!
 
Je hebt toch garantie zij moeten er naar kijken bij zulke dealers moet je blijven zeuren.
 
Probleem is dat men nog steeds niet met 100% zekerheid kan zegge of dit werkelijk het probleem is. En verder niet de welwillendheid heeft om verder te zoeken omdat dit een soort van "Opel euvel" zou zijn. Wat ik me dus sterk afvraag!
 
@Andreasjohn79 wrote:Probleem is dat men nog steeds niet met 100% zekerheid kan zegge of dit werkelijk het probleem is. En verder niet de welwillendheid heeft om verder te zoeken omdat dit een soort van "Opel euvel" zou zijn. Wat ik me dus sterk afvraag!



Nou je kan naar de opel dealer gaan en daar vragen want ik zelf heb er nooit van gehoord eigenlijk zij kunnen dat wel bevestigen wat de euvels zijn. Zo lang je garantie hebt, heb je ook het recht om geholpen te worden zonder enige kosten hier heb je recht op.
 
Je hebt toch garantie zij moeten er naar kijken bij zulke dealers moet je blijven zeuren.
 
Probleem is dat men nog steeds niet met 100% zekerheid kan zegge of dit werkelijk het probleem is. En verder niet de welwillendheid heeft om verder te zoeken omdat dit een soort van "Opel euvel" zou zijn. Wat ik me dus sterk afvraag!
 
@Andreasjohn79 wrote:Probleem is dat men nog steeds niet met 100% zekerheid kan zegge of dit werkelijk het probleem is. En verder niet de welwillendheid heeft om verder te zoeken omdat dit een soort van "Opel euvel" zou zijn. Wat ik me dus sterk afvraag!



Nou je kan naar de opel dealer gaan en daar vragen want ik zelf heb er nooit van gehoord eigenlijk zij kunnen dat wel bevestigen wat de euvels zijn. Zo lang je garantie hebt, heb je ook het recht om geholpen te worden zonder enige kosten hier heb je recht op.
 
Terug
Naar boven