D david85 Komt weleens kijken 30 apr 2014 #1 ik vroeg me af of ik met de gele pitten gewoon naar de keuring kan gaat om een auto van 82 het enigste is dat ik geel licht heb in plaats van wit David
ik vroeg me af of ik met de gele pitten gewoon naar de keuring kan gaat om een auto van 82 het enigste is dat ik geel licht heb in plaats van wit David
wim-v6 Forumbewoner 30 apr 2014 #3 Jup heb ook geel in de Ascona uit 1986. Niks aan de hand. Brombeer zijn 1998 vectra-b is goedgekeurd met gele koplampen en witte knippers voor incl RDW steekproef. Verstuurd vanaf mijn Samsung S3-mini met Tapatalk
Jup heb ook geel in de Ascona uit 1986. Niks aan de hand. Brombeer zijn 1998 vectra-b is goedgekeurd met gele koplampen en witte knippers voor incl RDW steekproef. Verstuurd vanaf mijn Samsung S3-mini met Tapatalk
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 30 apr 2014 #4 Gele koplampen wel, maar over folie kunnen ze moeilijk doen. Kan het lichtbeeld vervormen Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Gele koplampen wel, maar over folie kunnen ze moeilijk doen. Kan het lichtbeeld vervormen Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
D david85 Komt weleens kijken 30 apr 2014 #5 :thumb laat ik ze mooi zitten vind het echt :thumbup staan David
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 30 apr 2014 #6 Ieder zijn mening, zou het zelf nooit doen maar staat vaak wel mooi. Mijn broer heeft ze ook in zijn Corsa Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
Ieder zijn mening, zou het zelf nooit doen maar staat vaak wel mooi. Mijn broer heeft ze ook in zijn Corsa Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
D david85 Komt weleens kijken 30 apr 2014 #7 ja precies als iedereen er mee zou rijden is de lol er ook af maat heeft het in zijn audi 80 van 84 vond het zo mooi staan dus het moest gewoon in de opel king: David
ja precies als iedereen er mee zou rijden is de lol er ook af maat heeft het in zijn audi 80 van 84 vond het zo mooi staan dus het moest gewoon in de opel king: David
J jethro Hoort bij de inboedel 30 apr 2014 #8 De French frogs hadden dat indertijd ook die GELE verlichting. Was wel handig, want je kon gelijk zijn wie de vijand was in die dagen. ( de vijand had witte verlichting) ;-)
De French frogs hadden dat indertijd ook die GELE verlichting. Was wel handig, want je kon gelijk zijn wie de vijand was in die dagen. ( de vijand had witte verlichting) ;-)
D david85 Komt weleens kijken 30 apr 2014 #9 wat was die tijd toch mooi he :thumb ik ben echt te laat geboren :cry David
U usbstick Loopt hier de deur plat 30 apr 2014 #10 Ik heb gele xenon,ook dat wordt gewoon goed gekeurd.. Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
F Fearless Forumbewoner 30 apr 2014 #11 kleur van je koplampen mag wit of geel zijn. Maar de pest met die gele lampen is nog wel eens dat het lichtbeeld niet mooi in lijn is. Door de vervorming van de gele kap bijvoorbeeld. Dan heb je wel een afkeur te pakken, gelukkig is een lampje snel gewisseld dus dat maakt ook niet veel uit.
kleur van je koplampen mag wit of geel zijn. Maar de pest met die gele lampen is nog wel eens dat het lichtbeeld niet mooi in lijn is. Door de vervorming van de gele kap bijvoorbeeld. Dan heb je wel een afkeur te pakken, gelukkig is een lampje snel gewisseld dus dat maakt ook niet veel uit.
D david85 Komt weleens kijken 30 apr 2014 #12 ja dat klopt kan er na de keuring er gewoon weer in :thumb
wim-v6 Forumbewoner 30 apr 2014 #13 Vervorming heb ik geen last van. Mijn opels worden er gewoon mee goedgekeurd, die ouwe zooi heeft trouwens een beter lichtbeeld als de modernere zusjes in mijn bezit. De vectra heeft best wel een vaag lichtbeeld vergeleken met de ascona's. Nee het ligt niet aan de Xenon. Verstuurd vanaf mijn Samsung S3-mini met Tapatalk
Vervorming heb ik geen last van. Mijn opels worden er gewoon mee goedgekeurd, die ouwe zooi heeft trouwens een beter lichtbeeld als de modernere zusjes in mijn bezit. De vectra heeft best wel een vaag lichtbeeld vergeleken met de ascona's. Nee het ligt niet aan de Xenon. Verstuurd vanaf mijn Samsung S3-mini met Tapatalk
J jethro Hoort bij de inboedel 1 mei 2014 #14 @david85 wrote:wat was die tijd toch mooi he :thumb ik ben echt te laat geboren :cry David Te laat geboren??????................................. En hierrbij een link over het ware verhaal achter de gele lampen. Klikkerdeklik maar hierr onder. ;-) http://drivr.be/2009/06/17/de-waarheid-achter-gele-koplampen-in-frankrijk/" onclick="window.open(this.href);return false;
@david85 wrote:wat was die tijd toch mooi he :thumb ik ben echt te laat geboren :cry David Te laat geboren??????................................. En hierrbij een link over het ware verhaal achter de gele lampen. Klikkerdeklik maar hierr onder. ;-) http://drivr.be/2009/06/17/de-waarheid-achter-gele-koplampen-in-frankrijk/" onclick="window.open(this.href);return false;
D david85 Komt weleens kijken 1 mei 2014 #15 dat is een best verhaal maar met te laat geboren bedoelde ik eigenlijk qua autos televisie radio en het straat beeld :thumb
dat is een best verhaal maar met te laat geboren bedoelde ik eigenlijk qua autos televisie radio en het straat beeld :thumb