J john123 Komt weleens kijken 20 feb 2011 #1 is er iemand die een oplossing heeft voor het gekraak van het insignia dashbord
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 22 feb 2011 #4 heb ik ook al 2 keer gedaan en ze hbben de middenconsole al 2x open gehad en er schuim tussen gedaan end. is wel een stuk minder maar af en toe hoor je het nog wat kraken als je op een slechte weg rijd.:argue
heb ik ook al 2 keer gedaan en ze hbben de middenconsole al 2x open gehad en er schuim tussen gedaan end. is wel een stuk minder maar af en toe hoor je het nog wat kraken als je op een slechte weg rijd.:argue
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 22 feb 2011 #5 heb ik ook al 2 keer gedaan en ze hbben de middenconsole al 2x open gehad en er schuim tussen gedaan end. is wel een stuk minder maar af en toe hoor je het nog wat kraken als je op een slechte weg rijd.:argue
heb ik ook al 2 keer gedaan en ze hbben de middenconsole al 2x open gehad en er schuim tussen gedaan end. is wel een stuk minder maar af en toe hoor je het nog wat kraken als je op een slechte weg rijd.:argue
M mvolkerink Komt weleens kijken 22 feb 2011 #6 Idd, gewoon naar de dealer, is een bekend probleem. Je hebt toch niet voor niets garantie..?
M mvolkerink Komt weleens kijken 22 feb 2011 #7 Idd, gewoon naar de dealer, is een bekend probleem. Je hebt toch niet voor niets garantie..?