Monza A1 heeft een klein beetje last van gekloenk links en rechts voor. Bij stilstand met stuur maximaal naar links of rechts hoor je bij rustig optrekken (met stuur nog steeds op maximaal) een doffe kloenk/plok. Ook bij het in een bocht oprijden van opritten hoor je het geluid links en rechts.
Ik zat na wat internet zoekwerk te denken aan de veerpoot lagers? Wat denken jullie?
Ik zat na wat internet zoekwerk te denken aan de veerpoot lagers? Wat denken jullie?