Wat voor een triest figuur ben je dan... :fy1
Wat betreft afterburner27 zijn verhaal, ik zou er ook niet mee kunnen leven als de politie dit niet voor je wil uitzoeken.
Maar ik heb gehoord dat dit soort beelden soms niet eens wordt bekeken door de politie omdat je de openbare weg niet mag filmen.
Dus zelfs al zou je deze jongen oppakken en voor de rechter brengen, dan kan het waarschijnlijk niet eens als bewijs gebruikt worden.
Ik hoop voor je dat je hem ooit nog te pakken krijgt...