Quote:
origineel gepost door redmanta
heb ff mee gelezen, voor dr.antrax is het zwaar klote das ze hem zo naaien, alle andere hebben niks over te zeggen over hoe iemand met zijn spullen omgaat.
piet jij hebt je nu ex manta verkocht, maar blijft telkens spreken mijn manta dit, en mijn manta dat, klopt niet he je hebt hem verkocht aan iemand en als die hem af wil trappen is dat zijn vrije keuze, beetje stomme praat om dan te gaan zeggen dat ze een probleem hebben als ze dat doen, dan had je die niet moeten verkopen.
ik heb er in mijn auto historie ook zeker 4 gaar getrapt in diverse autocrossen, was echt fun. [/quote
dat is jouw mening ,maar jij weet niet wat ik voor afspraken heb gemaakt met deze mensen en hier op papier heb staan en ik vind dit geen stomme praat als ik hier mijn mening over kwijt wil doe ik dat en iemand vraagt iets over mijn manta geef ik antwoord en wat jij doet moet jezelf weten maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn wat er gebeurt is en wat ze zouden flikken met mijn manta dan houden ze zich niet aan de afspraak klaar dus voordat je oordeelt vraag eerst even