Geen voorrang gekregen :(

Net een nieuwe koplamp erop gezet. Xenon werkte nog :) morgen weer rijden naar het werk!

Astra G - X17DTL

(kleine bestel auto)

Ow, heb ik zo'n goeie verzekeraar dan, zonder moeilijk doen, netjes een voor een Vectra-B Sedan 1996 2.5 V6 CDX handbak 205.000km in 2012 een geschatte dagwaarde van €1950'-

- daar werd door een ''opkoper'' 100 euro geboden.

- Dus hield €1850,- over..

(heb ik niet duur gereden opzich, in 2004 gekocht met 78.000km voor 6000, en er 8jaar en dik 120.000km later nog bijna 2000 voor beuren)..

Mooiste komt nog, Auto ''terug gekocht'' voor 100'-

toen nog voor voor een goede 600,- aan onderdelen verkocht.

heb een Bijzonder gelijkwaardige auto voor terug gekocht, Zelfs Luxer en nieuwer, namelijk:

Vectra-B Caravan 1999 Caravan 2.5 V6 CDX handbak met iets meer kilometers (232.000km), maar deze Wel met Creme leder, Bruin / Creme dahboard, Stoelverwarming en nog wel mooie dingen meer als de oude Vectra.

- Hier heb ik 1900 euro voor betaald :D

Willem

Goed bezig!

Tuurlijk komt er met onderdelen veel meer uit de auto dan een opkoper er voor neer gaat leggen.

Je moet alleen wel zelf de tijd, plaats en spullen hebben om dat te kunnen doen ;)

Ach met mijn G heb ik er jaren geleden een goede deal aan gehad, gekocht voor 9000 binnen een paar maanden total loss gereden en er bij elkaar 12000 voor teruggekregen, kon ik er meteen een kopen die een jaartje jonger was.

de oude is gewoon opgelapt door de opkoper en rijdt gewoon vrolijk rond (dus zo total loss was hij niet).

Ik moet er wel bijzeggen dat de garage goed geholpen had, hij wilde me graag een andere astra voor terugverkopen dus dat zal ook wel de prijs omhoog gedrukt hebben.

Ik heb een keer gehad dat iemand met een fietsenrek het achterpaneel van mijn astra F station beschadigd heeft met een soort van diepe kras. Dit kostte 1200 euro (!!!) om te repareren. Omdat de auto maar een dagwaarde had van 900 euro, was hij economisch total loss. Ik kreeg gewoon 900 euro, en mocht het "wrak" (die dus nog prima reed, en dat nu in dezelfde staat een jaar later nog steeds doet) behouden. Ik heb toen niets gehoord over het moeten terugkopen van het wrak. Raar dat dat bij sommige verzekeraars wel moet :wtf (stelletje afzetters).

ik heb mijzelf maar even voorrang gegeven vandaag....

guhe7umy.jpg

even snel een pic tijdens een tussenstop

Astra G - X17DTL

(kleine bestel auto)

Terug
Naar boven