geen oliedruk na revisie 2.2

[rquote=1833935&tid=139755&author=henk 400rr]controleer ook even het overstortventiel in je oliehuisdeksel of dat wel naar behoren werkt.[/rquote]

Daar hebben we zon mooi metalen kogeltje met een diameter van 14mm voor gekocht :-)

probleem gevonden, hij lekte bij de pakking van het distributiehuis, tussen oliekanaal en carter.

iemand nog tips hoe je het distributiehuis weer monteert zonder de kopbouten los te hoeven maken? dat kregen we gisteren nl niet voor elkaar...

probleem gevonden, hij lekte bij de pakking van het distributiehuis, tussen oliekanaal en carter.

iemand nog tips hoe je het distributiehuis weer monteert zonder de kopbouten los te hoeven maken? dat kregen we gisteren nl niet voor elkaar...

lol, de pasvorm was 75%.

olie aanvoer kanaal uit onderblok zoog bij de pakking naar distributiehuis veel valse lucht aan.

lol, de pasvorm was 75%.

olie aanvoer kanaal uit onderblok zoog bij de pakking naar distributiehuis veel valse lucht aan.

het verschil is op onderstaande foto goed te zien, het moge duidelijk zijn dat de onderste de orginele pakking van de opeldealer is;

2011-01-09104832.jpg

rommel dus.

maar inmiddels weer oliedruk en een rijdende auto!

het verschil is op onderstaande foto goed te zien, het moge duidelijk zijn dat de onderste de orginele pakking van de opeldealer is;

2011-01-09104832.jpg

rommel dus.

maar inmiddels weer oliedruk en een rijdende auto!

vage pakking?????

volgende keer gewoon zelf maken ;-)

was dit geen pakking van een ander type?

gloof dat er bovenop (dus tussen kop en distrihuis) een olie afdichtringetje zat, let hier ff op(is alweer ff geleden dat ik me met deze blokjes bemoeit heb)

volgens mij kun je deze deksel gewoon terug plaatsen, je hoeft alleen 2 inbusbouten aan de voorzijde los te draaien.

beetje vloeibarepakking erbij en het zou moeten werken..

succes!

vage pakking?????

volgende keer gewoon zelf maken ;-)

was dit geen pakking van een ander type?

gloof dat er bovenop (dus tussen kop en distrihuis) een olie afdichtringetje zat, let hier ff op(is alweer ff geleden dat ik me met deze blokjes bemoeit heb)

volgens mij kun je deze deksel gewoon terug plaatsen, je hoeft alleen 2 inbusbouten aan de voorzijde los te draaien.

beetje vloeibarepakking erbij en het zou moeten werken..

succes!

Terug
Naar boven