@vectra208v wrote:Mocht het wel verplaatst worden dan zou het 8 juli kunnen.
Ik gok er op dat ik dan ook kan :???:
Er wordt idd wel vaker regen voorspelt en dan is het vaak droog met een herlijk zonnetje.
het hoeft geen 30 graden te zijn...als het 3 kwart van de meeting droog is doe ik het er voor.
die datum word het sowieso niet, word voor rik lastig om op 2 meetings te zijn haha
risl heeft op die datum zijn meeting staan, we zouden rekening met elkaar houden, dus dat gaat hem niet worden.
nadeel is dat weer eigenlijk niette voorspellen is, enige oplossing die ik weet is een overdekte plek te zoeken, maar ja die kan ik zo snel ook niet bedenken.
kijk voor mij is het 10 minuten rijden en ik ben weer thuis, en als het regent ga ik er ook zeker niet heel lang blijven, dat betekend ook dat er dan 2 party tenten weg gaan als ik weg gaan.
een party tent is leuk, maar dan moet je al staan wil je het een beetje drooghouden, aangezien het een veldje is waait de regen er ook zo in, en op een meeting steeds met de natte bagger poten in en uit de auto stappen om de zoveel tijd zit ik ook niet op te wachten.
en denk dat het er ook niet gezelliger op word om steeds midden in een verhaal bijvoorbeeld in de auto te moeten stappen.
en net wat rik zei, zo party tent gaat ook zo op de vlucht met een beetje wind
we wachten nog wat reacties af, maar ik blijf er bij, opschuiven lijkt me beter..
(en als we opschuiven en het is mooi weer voel ik me knap lullig hahah)