gat voor draden.

Botho

Post vaak
Nou zal ik wel niet goed kijken( omega noob) maar weet iemand of er een voorgemaakt gat is voor draden vanaf het motor compartiment naar het dashboard. Wil wat lampen aansluiten en moet draden naar binnen voeren voor de aansturingsunit maar kan nergens een gaatje vinden om de draden naar binnen te leiden. Kan iemand deze stakker even uit zijn lijden verlossen???

Ja priema... Waarom weten we dan nog steeds niet waar de linker en de rechter kant van een wagen zitten? Voor en achter kan iedereen aanwijzen, en welke kant ie op gaat rijden ook maar links en rechts.. Zucht...

On topic maarweer..

Heb je je gat gevonden botho?

Nog maar eens een foto plaatsen.

Deze bedoel je toch wim?

fotosgeluidinstallatie013a.jpg

Gr Jack

origineel gepost door Tukker sur meuse

Ja priema... Waarom weten we dan nog steeds niet waar de linker en de rechter kant van een wagen zitten? Voor en achter kan iedereen aanwijzen, en welke kant ie op gaat rijden ook maar links en rechts.. Zucht...

On topic maarweer..

Heb je je gat gevonden botho?

Welke kant zou links zijn van een L(eft)H(and)D(rive) automobiel :wtf

Peter

Yes,gentleman,ik heb mijn gat gevonden. Ben er allerlei dingen aan het in steken. Dank voor de hulp heren....

Er is er nog één vrij, pal boven de stuurkolom.

Dat is in de bovenstaande foto links van de rembekrachtiger die je voor een stukje ziet...

origineel gepost door Tukker sur meuse

Ja priema... Waarom weten we dan nog steeds niet waar de linker en de rechter kant van een wagen zitten?

origineel gepost door 14XE

als je ervoor staat rechts bovenin zo'n beetje,daar zat bij mij een loos tuletje

lijkt me toch duidelijk:jerry, tenzij je ogen in je achterhoofd hebt :P

Terug
Naar boven