[rquote=1827740&tid=139359&author=2000]Is ook leuk die stuurbekrachtiging. Ik kon het reservoir niet vinden, via het opelforum ( :thumbup ) de plek gevonden: achter het binnenspatbord.....dat geloof je toch niet.
Maar onze GTS (begin 2003) zit nu zo'n beetje op 3000 euro aan reparaties in 3 jaar tijd. Zitten wel 4 nieuwe banden bij in. Elke keer dat ie voor een beurt gaat doe ik er een vrij lang lijstje bij. Ik moet zeggen dat ik er van overtuigd ben dat als ik de reparaties bij de dealer had laten doen dat ik het dubbele kwijt geweest was.
Maar ik vind de GTS prachtig, rijd lekker (wegligging wel enigzins K.U.T. ) en hij gaat voorlopig echt niet weg. En dit ondanks de in mijn ogen veel te lange lijst met GTS kwaaltjes.
Aan de andere kant denk ik ook wel eens: de volgende wordt of een audi of een bmw, dit omdat ik wat onderhoud betreft de kosten vrij hoog vind (en ik rij me hele leven opel) [/rquote]
Huh?? Kud wegligging? Ik vind hem echt super. Als een tank ligt ie op de weg! Ik kan met snelheiden door bochten heen dat passagiers in hun broek scheiten.
Ik zou eens je GTS op een schokbrekerbank zetten. Achterschokbrekers (heb ik ook een rekeningetje van :cry zijn een zwak punt, en als die versleten zijn wordt het een stuk belabberder rijden.