Ga effe ergens anders treuzelen joh!

Hahaha dat had ik dus met een bumperklevende duitser op de autobahn met een Golf 6 GTI alleen die was zo opgefockt en zat zo te kleven en te seinen achter mij waardoor ik hem langsliet en ging achter hem aan. Kwamen dus bij een helling waar auto's gingen inhalen, baan vrij gas er op wil hem inhalen, zijn golfje trok langzaam de helling op maar ik was iets sneller, hij trapte ineens vol op de rem. Ik dus ook vol in de rem terwijl we 150km/h reden, slingerde zowat naar de rechterbaan, dan gaat die naar rechts en kijkt die me aan van wat doe jij nou met zijn hoofdschuddend. Nou was zo pissig stak geen duim :fy1 Dan heb ik zo van waarom trap je op de rem? Terwijl de baan leeg is ga dan rechts ofzo rijden :thumbdown Het leukste was wel een nederlandse insignia opjagen :thumbup

En ohja heb wel gemerkt dat de auto niet verder wilde na 230km/h, alsof ik vermogenverlies had. Steeds als ik 230km/h raakte ging die terug naar 200km/h terwijl ik de pedaal diep had ingetrapt.

hahaha vernederd zijn kan ik wel hebben hoor zolang het maar veilig gebeurd, mijn bedoeling op de autobahn is effe al de viezigheid eruit trappen. Maar goed vond het opeens vreemd dat de auto inhield en terugdeinsde alsof ik al het vermogen verloren was :(

Ja daarom maar vind het nu onnodig om een topic daarover te openen omdat ik de sportknop wil inbouwen dus moet zoiezo terug naar EDS mischien levert dat wel iets op :(

Terug
Naar boven