Misschien is mijn auto zo snel, maar het lijkt er toch steeds meer op dat mensen bij het kopen van een nieuwe auto de gaspedaal optie te duur vinden! Grrr, je bent de ene nog niet voorbij of in de volgende straat zit de andere wel weer te treuzelen. Dan denk ik, ga effe lekker treuzelen in je eigen tijd joh, of waar anderen er geen last van hebben! En als klap op de vuurpijl lijkt het er ook steevast op dat die mensen op plaatsen met een dubbel doorgetrokken streep of enkel baans stuk met randen er nog even een schepje boven op doen ook om je te sarren of zo!!
GRR!!!! :swear
Nou ben ik absoluut geen bumperklever en probeer me altijd netjes aan de regels te houden, maar ik betrap me er vaker op dat ik me er nog erger dan ooit aan irriteer, zeker als ik werkelijk geen tijd heb en mensen op minder dan de helft van de toegestane snelheid rijden.
Nou is het de laatste tijd wel eens glad, en misschien zijn het de winterbanden die het mij makkelijker maken hoor...
Kon het de laatste tijd een paar keer echt niet laten om er even volle kracht langs te scheuren in elk geval! :angel
Heb ik nou therapie nodig of hebben meer van jullie hier wel eens last van? :hmmz
GRR!!!! :swear
Nou ben ik absoluut geen bumperklever en probeer me altijd netjes aan de regels te houden, maar ik betrap me er vaker op dat ik me er nog erger dan ooit aan irriteer, zeker als ik werkelijk geen tijd heb en mensen op minder dan de helft van de toegestane snelheid rijden.
Nou is het de laatste tijd wel eens glad, en misschien zijn het de winterbanden die het mij makkelijker maken hoor...
Kon het de laatste tijd een paar keer echt niet laten om er even volle kracht langs te scheuren in elk geval! :angel
Heb ik nou therapie nodig of hebben meer van jullie hier wel eens last van? :hmmz