F freek corsa Hoort bij de inboedel 27 apr 2010 #603 De 17 inch wielen zijn er weer vanaf gehaald, ik heb er nu weer 256x22 remmen op zitten. Dit heb ik gedaan omdat nu de 15 inch cup wielen er weer op passen. Het aansluiten van de cruise control ging niet zoals ik het wou. Ik heb een hendel met 2 draden in plaats van 4 draden.
De 17 inch wielen zijn er weer vanaf gehaald, ik heb er nu weer 256x22 remmen op zitten. Dit heb ik gedaan omdat nu de 15 inch cup wielen er weer op passen. Het aansluiten van de cruise control ging niet zoals ik het wou. Ik heb een hendel met 2 draden in plaats van 4 draden.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 7 mei 2010 #606 Dit is met de originele C20XE met een 45mm uitlaat van corsa A
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 7 mei 2010 #607 zie ik het nou goed? + 5,1 pk en + 31 nm koppel? dan had je het goed gevoelt dat hij met een kleine uitlaat meer koppel geeft ps waar ben je geweest? en wat koste dit?
zie ik het nou goed? + 5,1 pk en + 31 nm koppel? dan had je het goed gevoelt dat hij met een kleine uitlaat meer koppel geeft ps waar ben je geweest? en wat koste dit?
T Trompie Post best veel 7 mei 2010 #609 Maar dit is vermogen aan de wielen toch? Fabrieksopgave aan de krukas? Dus +8%?
S SiDni Post best veel 7 mei 2010 #610 Dat koppel was de vorige keer ook al gigantisch hoog bij vvt! wel netjes, wanneeer was je er heen? [post van sw]
Dat koppel was de vorige keer ook al gigantisch hoog bij vvt! wel netjes, wanneeer was je er heen? [post van sw]
F freek corsa Hoort bij de inboedel 7 mei 2010 #611 origineel gepost door Trompie Maar dit is vermogen aan de wielen toch? Fabrieksopgave aan de krukas? Dus +8%? Dit vermogen is het krukas vermogen, berekend door de bank. 8% is een aanname en die klopt nooit exact, daar werk ik dus niet mee. @ SW16V, zie msn
origineel gepost door Trompie Maar dit is vermogen aan de wielen toch? Fabrieksopgave aan de krukas? Dus +8%? Dit vermogen is het krukas vermogen, berekend door de bank. 8% is een aanname en die klopt nooit exact, daar werk ik dus niet mee. @ SW16V, zie msn
F freek corsa Hoort bij de inboedel 8 mei 2010 #613 Daarom werk ik er niet mee, dat doet eigenlijk bijna niemand.
F freek corsa Hoort bij de inboedel 27 mei 2010 #616 Geen paniek Ik had het al eerder gehad, en weet wat het probleem is :angel Hier zijn nog meer foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=6TCXGMPH EDIT: Was de burnout een beetje te veel van het goede in de pit straat ?
Geen paniek Ik had het al eerder gehad, en weet wat het probleem is :angel Hier zijn nog meer foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=6TCXGMPH EDIT: Was de burnout een beetje te veel van het goede in de pit straat ?
F freek corsa Hoort bij de inboedel 28 mei 2010 #618 :fy1 Ik blijf er wel mooi bij, alleen de start was ruk, die 10 jaar oude viking protech 500 banden zijn toch niet zo best.
:fy1 Ik blijf er wel mooi bij, alleen de start was ruk, die 10 jaar oude viking protech 500 banden zijn toch niet zo best.
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 28 mei 2010 #619 ik had nog aangeboden dat je met mijn 15 inch licht metaal mocht sprinten edit- scheelde het veel dan? op het einde trek je aardig bij lijkt het?
ik had nog aangeboden dat je met mijn 15 inch licht metaal mocht sprinten edit- scheelde het veel dan? op het einde trek je aardig bij lijkt het?
O Orang-pinda Post best veel 28 mei 2010 #620 Hier mijn laatste run, als je kijkt naar de startboom zie je dat hij van het eerste lichtje gelijk op rood sprint:fy1 terwijl ik niks deed.:argue
Hier mijn laatste run, als je kijkt naar de startboom zie je dat hij van het eerste lichtje gelijk op rood sprint:fy1 terwijl ik niks deed.:argue